PDA

View Full Version : Van een starterspakketversterker naar...?



SonofDestiny
24 juli 2007, 20:32
Ik speel nu al drie jaar op een starterspakketversterker en ik vroeg me af naar wat voor versterker ik moet overstappen (áls ik er één ga kopen... mijn speel/koop-ratio begint een beetje laag te worden en dat is niet zo positief, vind ik.) Maar toch vroeg ik het me af. Ik hoef niet zozeer een versterker waarmee ik m'n hele buurt mee kan wakker maken en waar 1000 effecten op zitten, maar een versterker waar een mooier geluid uit komt.

Welke versterkers raden jullie aan als ik een best ruig distortiongeluid wil afwisselen met een warm clean geluid? Of ligt dat vooral aan het effectenpedaal en de gitaar? Waar moet ik vooral op letten als ik in de winkel naar een versterker ga kijken?

Erikt
24 juli 2007, 20:47
wat is je budget?
wat ben je van plan te spelen (qua styles)?
moet de versterker geschikt zijn om met een band mee te komen?

Frankiefrank2
25 juli 2007, 00:16
ErikT,

Ik zou niet op dit soort algemene vragen van mensen die nog geen maand lid zijn antwoordt geven.

Ik verwijs je door naar andere topics over dit al 100 keer behandelde onderwerp, als je dan wat specifiekere vragen hebt mag je terug komen...

Meestal krijg je geen input terug van dit soort mensen, ze komen 1 of 2 vraagjes posten en dan is het aju met de paraplu. Dus ik zou zeggen.. bewijs het tegendeel, verdiep je eerst eens zelf in de stof en als je er dan niet uitkomt dan ben ik best bereid om je vraag te beantwoorden.

dit is net zoiets als naar een wiskundeleraar gaan en vragen wat 3x3 is. De leraar zal je het antwoord niet geven, maar je een tip geven om op het antwoord de komen..

Frank

SonofDestiny
25 juli 2007, 00:45