PDA

View Full Version : ons pap wil weten hoe ik het beste kan lessen



Maurice
17 januari 2003, 17:20
Hoi,

kan iemand van jullie hoe ik het best kan gaan leren voor gitaar.

Mijn pap wil in eerste instantie niet zoveel uitgeven en mijn vorderingen eerst eens aanzien.

Behalve enthousiasme heb ik nog niets en eigenlijk wil ik een elektrische gitaar maar iemand vertelde mij dat ik het best kan beginnen met een akoestische gitaar.

Alvast bedankt voor je reactie.

Maurice.

Stitch
19 januari 2003, 15:12
Ik ben begonnen met electrisch dus wat dat betreft maakt het niet zo uit. Int begin kan je (vind ik) het best beginnen met akkoordjes leren (te vinden op internet) en nummers zoeken die je leuk vind om te kunnen spelen. Tip: kijk ff int cd rek van je pa; zoek zn favoriete nummer op internet, leer die spelen (mits makkelijk genoeg) en je pa zal nooit meer zeuren om vorderingen!

Succes he.

Stitch
19 januari 2003, 15:14
Oja...je hebt nog geen gitaar. Dan kun je idd misschien het beste een acoustische kopen via marktplaats.nl ofzo...zijn over het algemeen minder duur dan electrische. Kun je eerst ff aankijken of je het leuk genoeg vind....

Br@mbo
19 januari 2003, 15:15
Op 2003-01-19 15:12, schreef Stitch:
Tip: kijk ff int cd rek van je pa; zoek zn favoriete nummer op internet, leer die spelen (mits makkelijk genoeg) en je pa zal nooit meer zeuren om vorderingen!

Succes he.


hehe , great , moet ik maar es gaan proberen :wink: