PDA

View Full Version : Retro-Sonic pedalen



the sure thing
23 juli 2007, 18:56
Ik heb weer last van GAS!!!! De Retro-Sonic pedalen zagen er in de meest recente Giatrist er goed uit en ze kregen prima reviews! En ze zijn True Bypass.... Heeft iemand ze al in huis en/of ze aan een meer kritisch oor/oof onderworpen?

rhcp_schipper
23 juli 2007, 19:09
Ik heb de phaser van retro sonic! Ik wil er echt niet teveel woorden aan vuil maken, gewoon een erg goed pedaal.

Ik heb zelf de mxr phase 90 gehad, maar dit is toch echt stukken beter.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

the sure thing
23 juli 2007, 20:34
Nou, ik was vooral benieuwd naar de chorus en de compressor...

rhcp_schipper
23 juli 2007, 21:55
Nou, ik was vooral benieuwd naar de chorus en de compressor...


Kan ik je nog niet mee helpen, maar ik ben zelf ook heel erg benieuwd naar de chorus! Dus dat komt dan wel weer goed uit.

Harm
24 juli 2007, 13:24
Bij mister SPAM... heb ik mijn pedalen gekocht...

De compressor: Super goed, ookal gebruik ik de compressor het meest voor de sustaint (standje helemaal links en lekker instellen met de draaiknoppen)

De Chorus: Super mooie chorus en ook dingen als Coldshot (leslie achtige sound) werkt lekker met dit pedaal! Nadeel kan zijn dat je een adapter nodig hebt bij de chorus!

Hopelijk heb je er wat aan.... Ik vind het erg lekkere pedalen!

Harm

cosmos
25 juli 2007, 14:59
Die chorus is top! Ik voed hem nu met een T-Rex Fueltank, gebruikte hiervoor een adapter.

Jan Buurman
30 juli 2007, 14:02
Ik heb net de 808 besteld... ik ben erg benieuwd en heb hoge verwachtingen...

Jan Buurman
3 augustus 2007, 12:20
Ik heb de Retrosonic 808 gisteren uitgebreid aan de tand gevoeld en het is een prachtig pedaaltje. Ook erg mooi uitgevoerd. Helaas werkt mijn MXR ZW-44 net iets beter samen met mijn JCM800 en LP Custom dan de RS808. Had de 808 graag op mijn pedalboard gehad....

Speeddemon
3 augustus 2007, 12:23
Ik heb de Retrosonic 808 gisteren uitgebreid aan de tand gevoeld en het is een prachtig pedaaltje. Ook erg mooi uitgevoerd. Helaas werkt mijn MXR ZW-44 net iets beter samen met mijn JCM800 en LP Custom dan de RS808. Had de 808 graag op mijn pedalboard gehad....
jammer man. Wordt dan toch maar es die MXR GT-OD proberen.
Effe Ebay-en en je hebt 'm nieuw voor minder dan 100 euro thuis liggen.

Jan Buurman
3 augustus 2007, 13:28
Ik zou hem eigenlijk eerst willen proberen. Ik heb nu al zoveel pedalen gekocht, uitgeprobeerd en weer verkocht.

Speeddemon
3 augustus 2007, 14:53
Ik zou hem eigenlijk eerst willen proberen. Ik heb nu al zoveel pedalen gekocht, uitgeprobeerd en weer verkocht.
Ik weet dat ze 'm bij Tierollf in Roosendaal hebben staan en ik dacht ook bij Feedback Rotterdam.

Jan Buurman
3 augustus 2007, 18:43
Het probleem is dat ik de pedalen in mijn eigen setup wil horen. Het gaat om zulke kleine nuance verschillen, die komen er alleen uit op je eigen gear.
Je zou met je zooi kunnen gaan slepen maar dat zie ik ook niet erg zitten...