PDA

View Full Version : A Day's Work zoekt gitarist



A Day's Work
21 juli 2007, 15:41
1 van onze gitaristen kan helaas niet meer meespelen met A Day's Work. Daarom zoeken wij een nieuwe gitarist.

A Day's Work is aardig aan de weg aan het timmeren. We hebben een platendeal, een boeker en optredens in binnen -en buitenland. A Day's Work heeft ondermeer in het voorprogramma van Snow Patrol, Marillion en Living Colour gespeeld. Onze invloeden zijn o.a. Filter, Marillion, My Vitriol en oude U2. Maar natuurlijk staan we open voor iedereen die denkt dat hij (m/v) goed bij ons past.

Dus ben jij die ervaren, gemotiveerde, energieke en technisch begaafde gitarist? Heb je live en studioervaring en kun je bovendien ook nog een eigen inbreng tonen? Laat het ons weten, dan kunnen we eens samen spelen.

Stuur je cv naar info@adayswork.nl. We zullen iedere reactie zo snel mogelijk beantwoorden.

Groeten,

A Day's Work

www.adayswork.nl
www.myspace.com/adayswork

06-12147051 (Paul)
06-51792319 (Maarten)

Tristan
21 juli 2007, 20:07
Wie gaat ermee kappen dan?
Ik zag al wel dat jullie goed bezig zijn, cool... :D
Technisch begaafd is misschien een beetje overdreven lijkt me, straks krijg je allemaal van die John Petrucci clones op de stoep... :seriousf:

Benjamin Blue
21 juli 2007, 20:39
oww...kei vett man...Snow Patrol :dance:
maarreuhh...omstreeks welke gebied en leeftijd wil je e persoon het liefst hebbe??? :gitarist:

Debaser
22 juli 2007, 11:15
Klinkt wel vet, heb jullie lang geleden een paar keer gezien.
Hoe technisch is 'technisch begaafd'


Wie gaat ermee kappen dan?

als je paul en maarten kan bellen, zal ( na kleine inspectie van de myspace ) Martijn er mee stoppen ... denk ik

Tristan
22 juli 2007, 12:35
Dat had ik niet gezien...
Altijd jammer als er iemand stopt, ik hoop dat jullie een goede vervanger kunnen vinden... :rockon: