PDA

View Full Version : Bloesjes & Rokken zoekt gitarist(e)/toetsenist(e) omg. Dordrecht!



Bâh
21 juli 2007, 14:37
Bloesjes & Rokken is een coverband met een repertoire van Still Got The Blues tot Chelsea Dagger. Klassieke toppers en gezellige feestmuziek dus.

Wij hebben de intentie om 1x per maand op te treden. In de praktijk blijkt dat uit te pakken dat we soms 2 a 3x per maand optreden en soms 2 maanden helemaal niet.

We volgen bandcoaching bij de Popcentrale in Dordrecht. Dat houdt in dat we elke dinsdagavond van 9 uur tot half 11 oefenen. Verder oefenen we 1x in de 2 weken in het weekend, wat meestal op zaterdagavond uit komt van 7 tot 10.

Vanaf september verlaat onze 2e gitarist de band vanwege zijn werk, wat dus betekend dat we een nieuwe gitarist of toetsenist nodig hebben.

Dus.. Ben jij een gezellige, maar serieuze gitarist(e) of toetsenist(e) met voldoende akkoordenkennis en evt. met een leuk solootje aan boord? Reageer dan hier of mail naar boudewijn@bloesjesenrokken.nl .

Leeftijd tussen de 20 en 40 jaar.

Bâh
25 juli 2007, 22:37
Op http://www.bloesjesenrokken.nl zijn nu 3 nieuwe demo's te vinden onder het tabje 'setlist'. Dat geeft misschien een betere indruk van hoe we klinken.

Ook als je iets minder bandervaring hebt mag je gerust reageren.

jamx
26 juli 2007, 08:45
En wat wanneer je helemaal geen bandervaring hebt? :D

glacius
26 juli 2007, 15:18
en wat wanneer je fantastisch kunt spelen ?

lijkt me wel grappig namelijk

ik begrijp dat will er niet meer bijzit ?

Bâh
26 juli 2007, 23:08
En wat wanneer je helemaal geen bandervaring hebt? :D
Sja, als je gewoon lekker kan spelen...


en wat wanneer je fantastisch kunt spelen ?

lijkt me wel grappig namelijk

ik begrijp dat will er niet meer bijzit ?

Ja klopt, het gaat om Will. Interesse?

Bâh
30 juli 2007, 21:51
Verder niemand interesse?

Bâh
8 augustus 2007, 11:34
Still searching..

stratie
26 november 2007, 12:38
Ik heb wel interesse, kom zelf ook uit Dordrecht, speel nu 9 jaar nja anyway telefoon of iets? dan kunnen we vene contact leggen ;)

Gr Jordy Norbart