PDA

View Full Version : dunlop 535Q wah



ant
21 juli 2007, 12:17
mijn wah werkt niet goed. als hij uit staat, laat hij gewoon een signaal door, maar soms als ik hem aanzet, komt er helemaal geen geluid door, of er komt geen geluid door net wanneer ik het aanzet, maar wel werkt. ik denk dat het een losse connectie is, maar heb hem geopent maar ik zie geen losse connectie(is ook moeilijk te zien).

iemand een idee? of moet ik hem opsturen?. ik zou hem zelf kunnen maken(heb al een BYOC phaser gemaakt), maar hier zit alles direct vast aan de printplaat.

ant

Hollemans
23 juli 2007, 16:03
even off-topic... mijn 535q doet het met 1 enkele 9 volt aansluiting?? terwijl er 2 blokjes inmoeten?

robert-gitarist
23 juli 2007, 16:17
even off-topic... mijn 535q doet het met 1 enkele 9 volt aansluiting?? terwijl er 2 blokjes inmoeten?

2 blokjes in moeten?
Snap er niks van :???:

Of je sluit hem aan op een 9V adaptor of op een 9V blokbatarij. Wat bedoel je met 2 blokjes inmoeten dan?

Debaser
23 juli 2007, 21:45
kan het niet zijn dat je pot meter vies is waardoor er geen contact wordt gemaakt ?

2blokjes :
ik weet wel dat de oude 535q 2x 9V nodig hadden. Dus 2 batterijen of 18V adapter.

ant
23 juli 2007, 22:30
ja, ik heb alles een beetje schoongemaakt, was maar een klein beetje stoffig. nu doet hij het op zich wel, maar als ik hem aanzet heb ik nog steeds een halve seconde dat er geen geluid is.