PDA

View Full Version : gretsch pro jet 5235



swing 6
20 juli 2007, 14:31
Hallo,

Tsja ik ben toch weer gaan twijfelen.Ik was er echt van overtuigd om een strat te gaan kopen, maar zag toen op internet de pro jet (duo jet is voor mij te duur ) Echt een mooie plank. Kan iemand mij iets vertellen over deze gitaar? Ik speel alleen thuis dus een "podium output" hoeft voor mij niet , het gaat mij om de sound Kan iemand mij iets vertellen, zodat ik nog meer kan twijfelen en uitproberen? :lp:

q-elvis-p
20 juli 2007, 14:43
Hallo,

Tsja ik ben toch weer gaan twijfelen.Ik was er echt van overtuigd om een strat te gaan kopen, maar zag toen op internet de pro jet (duo jet is voor mij te duur ) Echt een mooie plank. Kan iemand mij iets vertellen over deze gitaar? Ik speel alleen thuis dus een "podium output" hoeft voor mij niet , het gaat mij om de sound Kan iemand mij iets vertellen, zodat ik nog meer kan twijfelen en uitproberen? :lp:

mooi vol en clean door klankkast... mij is de output iets te laag van de standard mini humbuckers dus ik ga de hardware vervangen... binnen drie weken post ik de results!

speelt erg lekker en supermooi afgewerkt.
daarbij komt dat de prijs erg mee valt.

het is wel totaal iets anders dan een strat dus ik weet niet of het aan je verwachtingen voldoet!

gewoon proberen naast elkaar. enige manier om overtuigd te raken!

swing 6
20 juli 2007, 17:58
Dat ga ik dan maar eens heel snel doen
thnx

Axelll
22 juli 2007, 13:56
Ik heb er gister ook een in handen gehad. Dammmmmm wat zijn die krengen zwaar! Niet te geloven, hij speelde en klonk wel lekker maar ik vond hem lang niet zo goed spelen als de gretsch electromatic G5120 die ik ernaast heb getest. De G5120 vond ik ook beter klinken maar dat is appels met peren vergelijken.