PDA

View Full Version : Wie heeft Dunlop Anglepicks



vinni
20 juli 2007, 09:02
Hoi,

Ik gebruik de Dunlop Anglepick 10R.
Maar die zijn maar sporadisch te vinden in muziekwinkels.

Weet iemand een winkel in Groningen/Drenthe die ze heeft?

Als je ze zelf nog ongebruikt heb liggen ben ik ook geintresseerd.

Die speedpicks zijn ook welkom.

Groet,
Vinni

Raffel
20 juli 2007, 10:04
ik dacht, ff googlen uit interesse, maar er valt al weinig informatie over te vinden behalve op ebay, laat staan dat iemand ze heeft denk ik. : /

Zijn dat picks uit de middeleeuwen of zo, of wat is er zo speciaal aan? En waarom zijn ze zo zeldzaam?

vinni
20 juli 2007, 10:23
Ja...ze zijn wat speciaal.....

http://www.jimdunlop.com/files/1153434933_1010_SPEEDPICK_463X342.jpg

Vinni

Raffel
20 juli 2007, 10:31
Riffs, Teckpick of Stubby's geen goed alternatief?

Die ga ik in ieder geval eens proberen binnenkort. Jazz III glijden mij iets te gauw uit de handen met dit (zweet-) weer.

FruscianteFan
20 juli 2007, 10:54
Riffs, Teckpick of Stubby's geen goed alternatief?

Die ga ik in ieder geval eens proberen binnenkort. Jazz III glijden mij iets te gauw uit de handen met dit (zweet-) weer.Dan moet je eens tortex proberen.

Raffel
20 juli 2007, 10:58
daar ben ik nu _juist_ vanaf gestapt een paar jaar geleden :D

Ik vind de tortex te groot en de punt niet scherp genoeg. Liever een iets kleinere maat, ietsje dikker en superscherp.

Sorry voor de hijack vinni :D

Speeddemon
20 juli 2007, 11:01
www.banzaieffects.com verkoopt ze in Duitsland.
Vinni, aangezien je ook wel es wat zelf bouwt/soldeert, kun je misschien daar es de spulletjes bestellen en de pics mee bestellen.

sofa
20 juli 2007, 19:55
Hoi,

Ik gebruik de Dunlop Anglepick 10R.
Weet iemand een winkel in Groningen/Drenthe die ze heeft?
Als je ze zelf nog ongebruikt heb liggen ben ik ook geintresseerd.
Die speedpicks zijn ook welkom.

Groet,
Vinni

www.westerhaven.nl in Groiningen verkoopt de speedpicks, tenminste tot een week of 4 geleden nog wel. Kan wel even voor je kijken morgen, of wat voor je kopen.

sofa
20 juli 2007, 19:57
www.westerhaven.nl in Groiningen verkoopt de speedpicks, tenminste tot een week of 4 geleden nog wel. Kan wel even voor je kijken morgen, of wat voor je kopen.

'kzie nu pas dat je in Paterswolde woont, da's om de hoek... bel even naar Westerhaven en je weet het zou ik zeggen.

vinni
20 juli 2007, 20:02
www.westerhaven.nl (http://www.westerhaven.nl) in Groiningen verkoopt de speedpicks, tenminste tot een week of 4 geleden nog wel. Kan wel even voor je kijken morgen, of wat voor je kopen.

Euh...dank voor het aanbod.
Maar daar komen juist de laatste twee vandaan! :)

Sinus was blij dattie er van af was.
Voor mij was het een eerste kennismaking.
Enne....ze bevallen erg goed.

Vinni

Gitaro
20 juli 2007, 21:10
Die ga ik in ieder geval eens proberen binnenkort. Jazz III glijden mij iets te gauw uit de handen met dit (zweet-) weer.

Pak zo'n scherp vleesmes en ga in je plectrum krassen, allebei de kanten. Deed ik altijd met mijn jazz III's. Werkt erg goed. Wel af en toe schoonmaken want er blijft zweet en meuk inzitten. Nu gebruik ik overigens een tonepick

Ik denk, ik zeg het even

sofa
20 juli 2007, 21:51
Euh...dank voor het aanbod.
Maar daar komen juist de laatste twee vandaan! :)

Sinus was blij dattie er van af was.
Voor mij was het een eerste kennismaking.
Enne....ze bevallen erg goed.

Vinni

Ja hij vond ze maar niks, cynische Sinus 8-)
Heb nog een paar gebuikte - maar nog in goede conditie verkerende - speedpicks liggen.

Raffel
23 juli 2007, 12:12
ik heb me nu een ontdekking gedaan! Zaterdag heb ik wat picks gekocht. Wat blijkt, de Ultex picks zijn zelfs met dit zwiets-weer niet uit je klauwen te krijgen. Nu zie ik op de Jim Dunlop website, dat er ook Ultex Jazz III picks zijn. Nu nog zien uit te vogelen waar ik ze vandaan kan halen. :D

vinni
12 augustus 2007, 21:05
FF een updatje.....

Die Anglepicks.....dat wordt'm niet.
Ze slijten bij het leven en de attack is toch niet wat ik zoek.
Hup bij mn collectie ! :D

Ben weer terug bij mn oude Brains plectrums. Toch wel goed hoor.....

Vinni