PDA

View Full Version : hoe maak je iwa blij?



iwamoto
19 juli 2007, 14:04
met een Ibanez S7320 natuurlijk!!!
http://img165.imageshack.us/img165/269/p1020392co4.jpg
hij had alleen wel wat blijer moeten kijken
anyway, ding speelt echt geweldig, dikke sustain, dikke klank, 7e snaar went meteen, deze gitaar is echt top!...en nog mooi ook

uitgebreide stuff komt wel als ik terugben van mn werk :)

Mufftin
19 juli 2007, 14:05
heb je daar gewoon de c1 staan, de c1 :O de camiel1 :O wow:P, maar vette gitaar :d komt ibanez in ofzo iedereen loopt opeens met die dingen.

iwamoto
19 juli 2007, 14:07
nee, ik had toch ook al een ibanez RG 570, ik wou gewoon ook nog een 7 snaar ibanez...en een S....dusja, 1+1=7320 :)

Elixir
19 juli 2007, 14:15
Vette gitaar man.

Ik wil ook ooit nog een 7 snaar. Is het niet vervelend spelen met een bredere hals? of merk je dat niet?

Matsvansanten
19 juli 2007, 14:25
Mooi ding man! Zal vast erg fijn spelen!

Danielovich
19 juli 2007, 15:07
ik zie dat je ook guitar hero speelt;) met deze nieuwe gitaar zal je dat ook wel worden;) mooi ding :hippie:

Jimwoud
19 juli 2007, 15:14
Vet ding hoor. Heb één keer op een 7 snarige gespeeld, en dat is zeker wel even wennen. Komt er ook nog wel een keer.

Speeddemon
19 juli 2007, 15:15
Kudos voor 't Decepticon shirt, Camiel! :cooler: :rockon:

Lexvandoef
19 juli 2007, 15:20
Kudos voor 't Decepticon shirt, Camiel! :cooler: :rockon:

Nou ga ik misschien iets heel doms zeggen, maar dat shirt is toch gewoon van transformers?

pupanus1
19 juli 2007, 15:22
haha ja dat was best wel dom :D

Decepticons ZIJN transformers :)

Quadrifoglio
19 juli 2007, 15:37
Mooie gitaar! Heeft ie eigenlijk zo'n nieuwerwetse ZR tremolo en hoe bevalt dat?

almarvk
19 juli 2007, 16:39
Mooi ding Iwa. Eindelijk 's een 7-string die geen RG is!

NielsW
19 juli 2007, 16:54
Ziet er heel vet uit!

Echt heel grappig. Ik heb nog nooit op een 7 snarige gitaar gespeeld. Ben dr ook nog nooit toevallig tegenaan gelopen in een winkel. Such a shame :)

Samder
19 juli 2007, 16:59
Hee! Hoe heb je dat C1 op je slagplaat gekregen? Gespoten? of gestift, of wat doen ook.

hendrix_appendix
19 juli 2007, 17:04
Iwa, ik verbaas me er altijd over dat je kamer zo opgeruimd is terwijl je op jezelf woont, ooit een foto van je oude kamer gezien die een veel meer aan de verwachtingen voldeed, is je vriendin professioneel schoonmaakster of ben je nooit thuis? Of heb je opgeruimd voor de foto? Verbaas me!

Coole gitaar btw.

iwamoto
19 juli 2007, 20:43
ik ruim gewoon altijd netjes op, eigen kamer is toch anders als thuis

maare, het ZR systeem werk erg fijn, veel meer sustain als een gewone FR heb ik het gevoel, ook het mahonie doet het allemaal wat dieper klinken, en zoals ik al zei, de stocks klinken echt lekker, wellicht is het ook omdat het anders bedraad is
http://www.ibanez.co.jp/japan/products/eg/pickup/images/3.jpg
vooral de parralel stand is geweldig voor clean, een humbucker, maar dan iets zachter :) de hals is breder, maar omdat hij plat is, voelt het zeker niet verkeerd, en het went meteen, zitten nu nog d'adario's op, straks weer een setje EB's :) ik zal morgen of vanavond nog wel iets uitgebreider schrijven (zit nu nog op mn werk) alvast bedankt voor de complimentjes...ook van het shirt, remco, had je mn soundwave shirt ook al gezien?

robert-gitarist
19 juli 2007, 20:48
hoe maak je iwa blij?

Door een paar 14 jarige meiden te laten aanmelden op het forum :D


;)


Iwa, gefeliciteerd met je nieuwe plank. Heel mooi ding! En zoals Almar al zei, eindelijk eens een 7 string die niet uit de RG serie is.
Heb je die custom dinges nog of heb je daar die Ibanez voor gekocht.geruild?

iwamoto
19 juli 2007, 20:50
de custom hangt er nog, maar wie weet, ik denk dat hij binnenlprt wel echt moet verkassen, maar goed, dat komt later,. eerst spelen!!!

DarknessAwaits
19 juli 2007, 21:54
Hey Iwa,

Heb je eindelijk je langverwachte 7-snaar? Gefeliciteerd ermee!

iwamoto
20 juli 2007, 02:26
ja het begon allemaal een jaar ofzo geleden al, toen wou ik graag een RG 1527, eigenlijk is deze nog veel cooler :cooler:

morgen maak ik een mooi filmpje, edit ik wel ffe met ivdeo enzo, zazaam!

en nu ben ik er lekker op aan het spelen, ik krijg gewoon een erectie van dit stuk mahonie!

vulvasonic
20 juli 2007, 03:06
En ik maar denken dat je alleen blij te maken was met een vibrator op 220 volt; "The Anal Intruder".

Nou ja, het komt aardig in de buurt natuurlijk.

Gefeliciteerd trouwens!
Begint het al een beetje te wennen, of had je al een 7-string?

Mooi ding!
En altijd leuk als je als gitarist het initiatief durft te nemen om je grenzen te verleggen. Veel plezier ermee!

:jam:

iwamoto
20 juli 2007, 03:17
mn eerste 7 snaar (klinkt al een fisher price product) is het, maar ik heb al wel vaker op 7 snaren gespeeld, ik gebruik de B bijna nooit voor power chords, maar vooral om lekker toonladders naar onder te pakken, nog ffe wat foto's dan?

http://farm2.static.flickr.com/1062/855750508_bc9f53b9c5_b.jpg
met zn 2e
http://farm2.static.flickr.com/1216/855750574_c170d57510_b.jpg
kijk eens hoe dik dat kreng is, jeetje zeg, hoe dik is dat ding wel niet!
http://farm2.static.flickr.com/1007/855750712_e5a65f11fb_b.jpg
de ZR brug, ik zal hem morgen ffe schoonmaken en dan nog een foto maken

maare, hij speelt echt zooo lekker, hij voelt echt verrassend stevig aan, en je speelt er zo lekker op weg :)

Luke-wannabe
20 juli 2007, 08:22
Gefeliciteerd, Iwa! Ik heb die S 7 string wel es bij Feedback bespeeld. Mooi ding hoor, met die nieuwe trem! Nou lekker beuken, heh!

Quadrifoglio
20 juli 2007, 08:35
Whoaw, die tremolo vraagt er gewoon om veel gebruikt te worden :D Hoe zit het met flutters etc? Hoe valt ie terug naar neutraal?

iwamoto
20 juli 2007, 20:45
nou, de trem werkt perfect, hij rolt perfect, geen veer verspringing zoals ik dat noem, en hij keert altijd goed terug, ik zal straks eens een foto van de achterkant maken. het grappige is dat de body echt voor mij gemaakt lijkt te zijn, ligt lekker tegen me aan, en de sustain is optimaal, ook de uit-fase stand klinkt erg gaaf, vooral omdat het voor een soort van cleane overdrive sound zorgt, naja, laat het nog wel horen in een soundsample, god damn it, ik wil niet op mn werk zitten, ik wil op mn S spelen!!!

skabouter
20 juli 2007, 20:57
hey iwa! felici met je S! gaaf ding lijkt het me, kzou ook welles een 7 string willen maar geen RG. S is mooier (ben nog altijd blij met mn S2120X). mag ik heel onbeleefd vragen wat ie kostte?

iwamoto
21 juli 2007, 10:18
in mijn ogen een heel schappelijke prijs, bij peter johanzen heb ik er 669 euro voor betaald, en hij zat nog netjes in de doos, echt nette service vind ik, heeft er tenminste geen andere klant met bijv. tabak vingers op gespeeld, gewoon, nageltje nieuw, en naja, wat kan ik zeggen, dit ding is ultiem!!! maar die S 2120x van jou mag er ook zeer en zeer zeker wezen, ben maar niet bang :D

skabouter
21 juli 2007, 11:13
wow je komt bij PJ en je meld het mij niet ff? kwoon daar 500m vandaan! idd erg goeie service, ze hebben al meerdere amps gerepareerd en mn keyboard, en koop er al mn kleingoed voor prijzen waar je van gaat lachen:) heb er alleen nooit een gitaar besteld :s

maar is idd nette prijs:D en mijn S zit ik zeker goed mee, maar tis geen 7string....ALS ik ooit nog een 7 wil dan zal het wel een S zijn denk ik. btw had je ook die Silverstar 7 string zien hangen daar? rood ding, best vet, maar 450 euro. maar ik had hem getest en was er toch niet genoeg over te spreken. kan je beter net iets meer uitgeven aan iets beters....

Sten_Vampire
21 juli 2007, 11:16
wat heb je nou extra bij een 7e snaar? een extra hoge of een extra lage?

en hoe moet je dat doen met programma's als guitar pro5:S, of gebruiken jullie dat nooit (TIP!!!). kun je al je lievelingssongs downloaden en gewoon leren te spelen met tabs. je kunt ook meespelen door gitaar uit te zetten (drums en zang staat er ook in)

skabouter
21 juli 2007, 11:18
standaard een extra lage (B). maar je kan het best zo doen dat je zorgt dat E gewoon de laagste is, en dat je zelf een extra hoge A erbovenop doet. of ach, eigenlijk kan iedere stemming die je wil.. met de vrijheid van 7 snaren

iwamoto
21 juli 2007, 11:37
zelf heb ik nu nog een lage B, denk niet dat ik een extra A leuker zou vinden, ben meer van het lage, maar ik heb guitar pro eigenlijk nergens voor nodig, dus heb er ook nog niet aan gedacht, maargoed, ik heb even snel een opname gemaakt, aan het einde werd ik iets the enthousiast :D, en als je goed luistert hoor je ook dat ik af en toe switch van pickup stand

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=511687

en dan natuurlijk klikken op "the s project"

ohja ska, ik moest al heel snel weer terug, moest om 3 uur werken, had dus veeel en veeeeel haast :p

Sten_Vampire
21 juli 2007, 13:04
zelf heb ik nu nog een lage B, denk niet dat ik een extra A leuker zou vinden, ben meer van het lage, maar ik heb guitar pro eigenlijk nergens voor nodig, dus heb er ook nog niet aan gedacht, maargoed, ik heb even snel een opname gemaakt, aan het einde werd ik iets the enthousiast :D, en als je goed luistert hoor je ook dat ik af en toe switch van pickup stand

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=511687

en dan natuurlijk klikken op "the s project"

ohja ska, ik moest al heel snel weer terug, moest om 3 uur werken, had dus veeel en veeeeel haast :p

mooi geluid hoor toppie :D

tjaa ik ben zeer afhankelijk van guitar pro, ik weet niet wat ik anders zou moeten doen:P. ik heb geen gitaarleraar, ik sta al een jaar op de wachtlijst, dus nu toch maar ergens anders aangemeld... wel een eindje weg maar okay:D