PDA

View Full Version : Nieuw schema (misschien duidelijker)



AD200B
18 juli 2007, 23:22
Ok het vorige schema was misschien voor jullie niet zo duidelijk (voor mij wel maar dat komt omdat ik hem zelf bedacht had....sorry). Misschien dat deze versie beter is......

http://i189.photobucket.com/albums/z291/ad200b/SCHEMA.jpg

de 3PDT schakelaar zal denk ik qua aansluitingen wel anders zitten maar het gaat even om het principe. Ik had voor dat schema aangehouden dat de bovenste pool bij het schakelen naar of de middelste of naar de onderste pool.
Bij de bovenste 3PDT zou dat inhouden dat bij het eerste kolom je dus schakelt tussen truebypass of dat het signaal door gaat naar de volgende 3PDT schakelaar.

Let me know if it will work......

G.G.
18 juli 2007, 23:28
3PDT is middelste rij in, en buitenste twee rijen uit voor zover ik ze ken.

aad
19 juli 2007, 13:05
Volgens mij (maar ik kan me vergissen) ga je er van uit dat je tijdens het gitaarspelen kunt onthouden welke (A ofB) loop ingeschakeld staat als je effectlooper in true-bypass staat.

De voeding van de led's moet je volgens mij op het middencontact van de schakelaars zetten. NU staat die op 1 van de togglestanden dus werkt dat niet.

Ik denk dus dat je alle schakelaars verkeerd aansluit als je dit consequent doorvoert.

Zoals je zelf al aangeeft eigenlijk ;)
Verder heb ik niet alles gecontroleerd maar misschien kunnen anderen je meer vertellen. (heb even niet meer tijd :()

Speeddemon
20 juli 2007, 12:26
Volgens mij gaat het bij de In en Output al fout. Hoe je die switch ook ziet,
hij werkt maar in 1 stand.

Geronimo
21 juli 2007, 23:00
Het vervelende is dat je de switches verkeerd hebt getekend wat heel verwarrend werkt.

Je moet altijd uitgaan van het middelste kontakt, bij huis- tuin- en keukenschakelaars het "p" kontakt genoemd. Vanaf deze schakelt de stroom dus van de ene kant naar de andere.