PDA

View Full Version : ups delivery???



Johnny V
18 juli 2007, 22:59
wat ik me dus afvroeg; 1 van de volgende dagen komt UPS mijn nieuwe gitaar aan huis brengen, maar ik moet een hele week werken van 9 tot 19u
wanneer kan ik deze levering krijgen? wordt deze misschien bewaard in het dichtst bijzijnde postkantoor?

zjanke
18 juli 2007, 23:06
Je krijgt een kaartje in de bus als je niet thuis bent, daar staat een telefoonnummer op wat je moet bellen om een afspraak te maken.

Pais
19 juli 2007, 13:30
Pff zoiets heb ik ook. Het nadeel is dat ik in een studentenhuis woon waar zo'n briefje eigenlijk altijd tussen de kranten en het reclamedrukwerk komt en in de papierbak verschijnt. :mad:

B_2_the_a
19 juli 2007, 13:33
@pais,
ups zelf bellen?

Djankie
19 juli 2007, 13:55
ze leveren het meestal bij de buren. tenminste dat deden ze bij mij 4 van de 4x toen ik er niet was.

Pais
19 juli 2007, 14:05
Ik woon in de binnenstad en daar geven ze meestal niet af aan buren. Ik ken mn buren ook niet, dus gelukkig maar...
Ja ik zal ze wel tzt zelf bellen. Het is zopas verzonden uit Spanje dus ik kan het pas volgende week verwachten. Maar ik ben de laatste tijd een zwerver, ben nooit meer thuis. Dan is het wel een onbehaagelijk gevoel wanneer je een kostbaar pakketje thuis verwacht.
Ik had ook een keer een bestelling van bol.com die zoek was geraakt bij ons thuis. Toen gaf ik Bol de schuld dat het niet verzonden was. Later dook het pakje op en toen had bol de bestelling al nog een keer opgestuurd. Kon direct weer terug met excusses..
Ik vind het vervelend dat het niet een mogelijkheid is dat het pakketje direct op het postkantoor verschijnt, en dat je een mailtje of brief krijgt wanneer je het af kunt komen halen. Zou voor mij een uitkomst zijn.

Knbr
19 juli 2007, 17:08
Ik vind het vervelend dat het niet een mogelijkheid is dat het pakketje direct op het postkantoor verschijnt, en dat je een mailtje of brief krijgt wanneer je het af kunt komen halen. Zou voor mij een uitkomst zijn.

Kun je geen briefje op je deur plakken met breng gitaar naar naar postkantoor :P

B_2_the_a
19 juli 2007, 19:25
op je werk laten afleveren?

Pais
20 juli 2007, 00:10
Nou het is geen gitaar gelukkig maar een lading cd's/dvd's. :) En een briefje is niet te doen, want ik ben komende twee week sowieso niet thuis.
Maar het duikelt wel op. Er is misschien wel een huisgenoot thuis die het aanpakt. Het is alleen wel zonde als huisgenoot in kwestie het pakje op zn kamer laat liggen, het straal vergeet (wanneer ik ernaar vraag: "Pakje? Neuh, niets gezien") en er een aantal week later mee aankomt, net als de vorige keer :)

AutoStatic
20 juli 2007, 09:29
"Beste mensen van de UPS, zouden jullie mijn pakketje bij het dichtstbijzijnde postkantoor van jullie grootste concurrent, TNT, af willen leveren? Alvast bedankt! Groetjes"

De meeste pakketjes laat ik op mijn werk bezorgen. En UPS pakketjes kun je ophalen als je ze belt. Het afleveren bij de buren vind ik een slechte gewoonte, kun je aangeven dat ze dat niet moeten doen? Leveren ze het bij de buren af en vervolgens moet je nog langer op je pakketje wachten omdat die buren iedere keer niet thuis zijn.

yhcmarc
20 juli 2007, 11:42
Ik laat het meestal bij mijn ouders thuis afleveren, die zijn vaker thuis dan ik.

q-elvis-p
20 juli 2007, 12:58
"Beste mensen van de UPS, zouden jullie mijn pakketje bij het dichtstbijzijnde postkantoor van jullie grootste concurrent, TNT, af willen leveren? Alvast bedankt! Groetjes"

De meeste pakketjes laat ik op mijn werk bezorgen. En UPS pakketjes kun je ophalen als je ze belt. Het afleveren bij de buren vind ik een slechte gewoonte, kun je aangeven dat ze dat niet moeten doen? Leveren ze het bij de buren af en vervolgens moet je nog langer op je pakketje wachten omdat die buren iedere keer niet thuis zijn.

haha inderdaad heb ook een keer twee weken gewacht op een pakketje omdat de buren er steeds niet waren...

B_2_the_a
20 juli 2007, 13:00
Toch is laten bezorgen op het werk makkelijker, mits je niet bij een te groot bedrijf of een supermarkt werkt ;)

oliver538
20 juli 2007, 15:54
Jow,
Nogal afhankelijk van de service die de verzender heeft gekozen zal UPS 2 of 3 keer langskomen om het pakket af te leveren.

Maarre, ik werk bij UPS; als je me het trackingnumber PM'ed dan kan ik eens checken... :-)

Greetz!

Johnny V
20 juli 2007, 18:08
Het is al opgelost, heb vandaag me effe ziekgemeld op het werk :)
ze hebben het om 11u komen leveren, ik dolgelukkig. Toch was er een minpunt, ik kreeg de fender hardcase zonder dat er sleuteltjes bij waren, waarschijnlijk vergeten ofzo, heb ik de case moeten openbreken :D

Dit is niet normaal neem ik aan?

B_2_the_a
20 juli 2007, 20:50
Het is al opgelost, heb vandaag me effe ziekgemeld op het werk :)
ze hebben het om 11u komen leveren, ik dolgelukkig. Toch was er een minpunt, ik kreeg de fender hardcase zonder dat er sleuteltjes bij waren, waarschijnlijk vergeten ofzo, heb ik de case moeten openbreken :D

Dit is niet normaal neem ik aan?

hmm das lullig :S
nieuwe case opvragen danmaar?