PDA

View Full Version : Heheh nooit voorgesteld



pupanus1
18 juli 2007, 16:41
Kwam erachter dat ik me hier nooit echt heb voorgesteld, ik ben Tom woon in het 'schitterende' Dordrecht. Speel nu 1,5 jaar gitaar ofzo akkoestisch en electrisch leer het mezelf aan (ben nou eenmaal een autodidact :D) maar ga na de zomervakantie toch lessen nemen.

Ik ben pas afgestudeerd (Digital Media Design International) en ben nu werkzaam als (multimedia)vormgever in Gorinchem (mocht er iemand hier ooit nog een website willen... :P)

Ik ben in het bezit van een Aria Pro II RS-Wildcat en een Epiphone Les Paul Special 2. Ik speel veel stijlen maar toch vooral de zwaardere kant van muziek (metal :D) en ben nu ook opzoek naar een lekker ruig metal gitaartje (met oog op een LTD Ex-400, Ibanez IC400 of heel misschien toch een SG Menace)
Ik speel over een Spider II 30 (SPIJT VAN!) en die word binnenkort vervangen door een ENGL (ws een thunder 50 maar weet ik nog niet zeker)

Ik ben verslaafd aan gitaarspelen hoewel ik de laatste tijd rustig aan moet doen omdat mn buren een kleintje op deze wereld hebben gezet.

Ik speel niet in een band, maar zou dat met wat meer ervaring zeker wel willen. Ik ben al heel mijn leven met muziek bezig en ik schrijf regelmatig nummers/lyrics. Zelf zing ik niet maar ben ik een MC (jaja een metalhead die aan rap doet heheh)
Heb 5 jaar pianoles gehad maar vond de piano niet zo'n leuk instrument dus heb een gitaar gekocht en ben dat gaan doen.

Zo dat was het dan wel weer

adios

edit: Crappy foto van mn Aria Pro 2

http://www.zymaphex.com/aria2.jpg

Harry
19 juli 2007, 10:07
welkom, liever laat dan nooit. Al weet ik niet of ik me ooit heb voorgesteld.....

NielsW
19 juli 2007, 13:00
Mooi man :) Goeie keuze, zo'n ENGL! Een screamer heeft btw een 4de channel waar echt een ontzettend mooie Metal sound uit te halen is. In mijn ogen zeker wel een toevoeging.