PDA

View Full Version : nieuwe kleine amp gekocht :)



YannickH
17 juli 2007, 14:31
ik heb effe een kleine marshall gekocht omdat ik altijd rond zat te sleuren met men vox en ik was het beu dus heb ik een marshall 30w gekregen :cooler: hij klinkt echt fantastisch en de destortion dat erop staat klinkt echt mega heavy8-) ik ben er super blij mee :)
http://i18.tinypic.com/4kulq34.jpg is het geen schatje?

almarvk
17 juli 2007, 14:35
Altijd leuk een nieuw ampje :)


Maaruh; Ben je de zoon van de politieagent uit de serie Allo Allo?

Destirtion? Ik hoor het 'm zo zeggen :D

YannickH
17 juli 2007, 14:36
hell yeah!!that's me 8-) :cooler:

robert-gitarist
17 juli 2007, 14:45
Maaruh; Ben je de zoon van de politieagent uit de serie Allo Allo?

Destirtion? Ik hoor het 'm zo zeggen :D

:seriousf:


...................

BLOK182
17 juli 2007, 14:52
Leuk, altijd handig, zo'n klein ampje, helemaal als het een beetje klinkt!

YannickH
17 juli 2007, 14:59
jha idd.k had em echt wel nodig en ik ben er echt tevreden over.en ik speelde altijd metal enzo op men oude vox en als je dan begint op deze kleine marshall dan schrik je wel effe want ik had niet gedacht dat het zo goed zou klinken.het is wel maar 30w maar hij klinkt beter dan men grote vox.met mijn gitaren teminste en voor mijn muziek :cooler:

jonesd
17 juli 2007, 15:21
Wat voor een grote vox heb je dan nog?

YannickH
17 juli 2007, 15:47
hier is een link:http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=94105

Slevin
17 juli 2007, 16:03
Kan me ook niet herrineren dat VOX met metal wordt geassocieerd (.. ), ligt dit aan mij ? :P

robert-gitarist
17 juli 2007, 16:27
Kan me ook niet herrineren dat VOX met metal wordt geassocieerd (.. ), ligt dit aan mij ? :P

Haha niet bepaald nee :D

Topicstarter, gefeliciteerd met je nieuwe amp :) Persoonlijk vind ik een Marshall valvestate helemaal niks maar och als jij het wel wat vind enzo. Smaken verschillen ;) Ik heb overgens de zelfde amp gehad destijds. Echt heel veel gitaristen speelde toen op zn Valvestate. In soorten en maten. Wat vind je van het clean van die Valvestate?

maxcroes
17 juli 2007, 20:51
ik heb effe een kleine marshall gekocht omdat ik altijd rond zat te sleuren met men vox en ik was het beu dus heb ik een marshall 30w gekregen :cooler: hij klinkt echt fantastisch en de destortion dat erop staat klinkt echt mega heavy8-) ik ben er super blij mee :)

ahahahah vette nickname!! COBHC for life :rockon:

Ik heb een Roland Cube 30x, die r-fier optie die erop zit scheurt ook als een gekk!! niet normaal. Daar ben ik ook blij mee...

iig gefeliciteerd met je aankoop!!

Geronimo
18 juli 2007, 16:19
Haha niet bepaald nee :D

Topicstarter, gefeliciteerd met je nieuwe amp :) Persoonlijk vind ik een Marshall valvestate helemaal niks maar och als jij het wel wat vind enzo. Smaken verschillen ;) Ik heb overgens de zelfde amp gehad destijds. Echt heel veel gitaristen speelde toen op zn Valvestate. In soorten en maten. Wat vind je van het clean van die Valvestate?

Ligt eraan welke versie je hebt. Die 8080 dingen klinken idd als poep maar ik heb een tijdje over een VS 100 combo gespeeld waarbij de originele goldback speaker vervangen was door een G1275T en die klonk super! Beter dan een hoop dure buizenbakken.

jorrit
19 juli 2007, 09:48
ja man, ik kocht laatst ook een transistor versterker van 400 euro en die klonk zoveel beter dan al die dure buizenversterkers!