PDA

View Full Version : doen of niet?



Balthazar
17 juli 2007, 13:16
ik kan een mooie versterker van iemand overnemen, in goede staat, paar jaar oud, die nieuw 1300 euro kost. voor een prijsje van 900 inclusief flightcase.
alleen hijzelf heeft de top via een endorsement verkregen, en heeft er dus slechts 495 voor betaald. is het dan niet stom om er 900 voor te betalen? tis nog altijd goedkoper dan de nieuwprijs... ? wat zou je doen

Jimwoud
17 juli 2007, 13:20
Om wat voor top gaat het. Ja het is wel lullig natuurlijk, misschien als je ernaar vraagt of hij nog wat met de prijs kunt doen. Aan de andere kant, andere mensen weten niet dat hij er zoweinig voor betaald heeft en is misschien die 900 euro een goede marktprijs.

Balthazar
17 juli 2007, 13:24
het betreft een mr. Hector

Jimwoud
17 juli 2007, 13:29
grappig, had al zo'n vermoede.

Ja moeilijk om daarover te oordelen, je komt ze 2de hands niet veel tegen.

almarvk
17 juli 2007, 13:32
En waarom doet die gitarist 'm weg terwijl hij 'm via een endorsement heeft gekregen?

Balthazar
17 juli 2007, 13:38
band is uit elkaar..

jimihattricks
17 juli 2007, 13:44
hij is tenminste eerlijk.. maar dit nodigt wel uit tot afdingen natuurlijk :satisfie:

robert-gitarist
17 juli 2007, 13:47
Het gaat er toch niet om wat hij er voor betaald heeft? Bedoel het is altijd nog minder dan de nieuwprijs etc, wat is het probleem dan? Iedereen probeerd zijn spullen met winst te verkopen, hij dus ook. Ik zal het zelfde doent. Tuurlijk, alles wat je mee kan pikken moet je gewoon doen :) Soms klinkt het niet eerlijk maar aan de andere kant, bekijk het is van een andere kant ;) Het gaat er om of jij het geld er voor over hebt of niet. En inderdaad afdingen moet je gewoon doen. Hij maakt er forse winst op dus. Maar goed ik snap het opzich wel van de verkoper :) Als ik een bijv. mesa top voor 700 heb kunnen krijgen en wil er vanaf, mooi met de markt mee en voor 1500 (proberen) te verkopen :)

xmichielx
17 juli 2007, 13:48
hahaha..ik weet al wie dat is :)
Maar afgezien daar van is 900 euro voor die laboga mr hector echt wel een goeie prijs hoor..vette amp dus zeker het geld waard..
Je moet er niet naar kijken dat hij hem cheaper heeft gekregen..hij heeft er ook ea voor moeten doen natuurlijk (reclame maken, met zijn band veel bekijks werpen etc.)
Ik zou het gewoon doen..als je het een vette amp vind: doen!

BLOK182
17 juli 2007, 14:15
Misschien wel een beetje wrang dat je weet dat je meer betaald dan hij er nieuw voor betaalde, maar zolang je maar op of onder de gangbare marktprijs zit, dan is er niks aan de hand.