PDA

View Full Version : Dynacomp mod



EuroCinema
16 juli 2007, 14:00
Kun je een nieuwe dunlop MXR dynacomp (laten) modden naar script logo specs?

EuroCinema
16 juli 2007, 22:17
Niemand? :dontgeti:

vulvasonic
17 juli 2007, 09:02
Mensen die Zappa quoten wil ik altijd wel helpen. Helaas heb ik net zoveel verstand van electronica als Frans Bauer van kernfysica.

Heb even geduld. Er lopen hier wat mensen rond die je ABSOLUUT kunnen helpen!

Misschien (maar ik ben een leek) is het niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met 'script logo specs'?

Succes! :)

the sure thing
17 juli 2007, 21:10
... ik denk dat de 2 pedalen te ver uit elkaar liggen. De ene heeft een printplaat, de ander niet. BIj de nieuwe zit de schakelaar op de printplaat, ibj de oude niet. Dat wordt doorsparen voor een echte oude :-)

Speeddemon
18 juli 2007, 00:53
... ik denk dat de 2 pedalen te ver uit elkaar liggen. De ene heeft een printplaat, de ander niet.
Jawel hoor. Alleen een 'handgetekende' printplaat.
Maar ik heb helaas geen zicht op het verschil in componenten/waardes tussen Script en later. Overigens heb ik me laten vertellen dat de non-LED block logo's ('77-'80 give or take) hetzelfde circuit als de Script versies hebben. Ik heb er zo eentje, mint, compleet, kostte me 90 euro. Als je nagaat dat een Script in redelijke staat al minimaal 180-200 vangt... :cooler:

EuroCinema
18 juli 2007, 09:20
Hmmm tnx (ja dit is een schaamteloze bump ;-) )

Ash ketchum
18 juli 2007, 18:54
Kan je h'm niet beter modden naar een rosscompressor? Daar de ross is afgeleid van een dynacomp.

supahfuzz
18 juli 2007, 19:30
Kun je een nieuwe dunlop MXR dynacomp (laten) modden naar script logo specs?


boeit niet echt. Zo'n verschil zit daar echt niet tussen (jawel, ik had ze alletwee, alleen de script heb ik nog... hebbedingetje)

Als ik vragen mag, waarom zou je dat willen? Naar mijn idee is de een niet echt beter als de ander

EuroCinema
19 juli 2007, 15:58
boeit niet echt. Zo'n verschil zit daar echt niet tussen (jawel, ik had ze alletwee, alleen de script heb ik nog... hebbedingetje)

Als ik vragen mag, waarom zou je dat willen? Naar mijn idee is de een niet echt beter als de ander

Ik had de indruk dat het vesrchil groter was en vind Jeff Golub zijn sound met de script variant zo mooi. Bovendien heb ik nog een ongebruikte dynacomp liggen.

Dirk_Hendrik
19 juli 2007, 17:45
Ik heb hier de volledige layouttekeningen liggen om een exacte "script" op te bouwen. Bij interesse een PM-etje ajb ;)

the sure thing
19 juli 2007, 22:38
He Eurocinema, er staat een dynacomp te koop op marktplaats. Het is er eentje zonder led, dus die zal wat ouder zijn! Is dat wat voor je?

the sure thing
24 juli 2007, 20:37
... toch nog een dynacomp MOD gevonden....

http://www.monteallums.com/Product_links.html