PDA

View Full Version : wat vinden jullie van BORIS ?



the sure thing
16 juli 2007, 00:05
Ik was vanavond op de vierdaagsefeesten in Nijmegen en daar trad BORIS op (jeweetwel, van Idols). Zijn band was echt geweldig: die stonden te grooven en hadden onderling lol. Leuke sound van de gitarist overigens: custom audio topje op een 2x12 bogner (oversized).

Maar BORIS dan: hij zingt errug goed, maar in mijn beleving heeft hij het net NIET. Ik vond dat hij niet echt contact met het publiek maakte, en te veel een privé-feestje in z'n hoofd aan het vieren was. Hij is echt een goede muzikant, maar volgens mij mist hij de X factor. Hebben jullie dat ook en wat zou dat toch kunnen zijn?

interessander
16 juli 2007, 00:12
Ik vind Boris (http://homepage1.nifty.com/boris/top.html) een leuke japanse doom band.

schizo910
16 juli 2007, 00:38
Boris, mijn ding is het niet. Maar ik moet toegeven dat hij best een goede stem heeft. Hij heeft hét inderdaad niet en ik denk dat dat komt door dat hij zo zelf ingenomen overkomt... beetje gemaakt kapsones waarin hij zelf is gaan geloven ofzo...

new deep
16 juli 2007, 00:43
Ik heb hem laatst in Paradiso gezien, zwaar goede band, show en sound!

Guitarmania
16 juli 2007, 01:46
Ik was op Northe Sea Jazz en hoorde een song van hem. Maar ik moest al snel weg naar een ander optreden.

Maar Boris moet je tegenwoordig zien zonder Idols. Kerel kan goed zingen en is nog jong. Zn "roem" zorgt ervoor dat ie aantrekkelijk is voor maatschappijen en die zullen hem dwingen om redelijk poppy te zijn. Maar Boris is net als wij: hij weet wat goeie muziek is.

Ik weet niet of hij het verstrijken van zijn roem gaat overleven. Daarvoor zal ie toch echt een keuze moeten maken tussen pop en de door hemzelf verkozen soul. Nu hangt ie er tussenin.

Maar, hij is gek op muziek, kan goed zingen, heeft conservatorium gedaan (geloof ik) en heeft het hart op de goede plaats.

En zelfingenomen?: ga er maar aan staan op je jonge leeftijd met je postzegel op TV. Dat is wel effe wennen. Voetballers krijgen tegenwoordig mediatraining.
Pierre van Hooijdonk is op een gegeven moment gestopt met "Pierren" (buikslijding over het gras na een goal tijdens een avondje NAC)> En zo heeft Boris afgeleerd om tot vervelens toe te roepen dat de soul in leven moet blijven.

Geef hem een kans en laat je weerzin tegen Idols niet omzetten tegen weerzin tegen de MUZIEK van Boris. Musici groeien. Waardeer hem op basis van zijn muziek. Hoewel de platenmaatschappijen wrsch een dikke vinger in de pap hebben wat dat betreft...

Ik zou zeggen: tot over 5 jaar... ;-)

Joey Handsome
16 juli 2007, 07:01
Ik vind Boris (http://homepage1.nifty.com/boris/top.html) een leuke japanse doom band.

Ik ook! :rockon:

Harry
16 juli 2007, 13:48
ik vind hem wel goed zingen, band is ook prima, maar het is mij allemaal te glad.

steph
16 juli 2007, 13:53
Dat is toch die gast die al zijn muzikanten vorig jaar ontslag gaf, erg sympathieke gast :sssh:

cosmos
16 juli 2007, 14:18
Dat is toch die gast die al zijn muzikanten vorig jaar ontslag gaf, erg sympathieke gast :sssh:

Uhh nee hoor, dat was Hind.
En tot nu vind ik Boris de enige Idols-artiest die écht een fatsoenlijke stem heeft en nu ook nog goed bezig is. Gewoon een goede zanger, vette band, etc.

the sure thing
17 juli 2007, 21:03
... dat is nou wat ik bedoel. Ik gun BORIS alle succes van de wereld. Hij IS een goede muzikant, heeft een fantastische band achter zich en weet wat goede muziek is. Maar ik nis iets bij hem, waardoor het allemaal net NIET is. Ik mis een soort nederigheid, een soort demoed (is de andere kant van hoogmoed), een soort dankbaarheid naar het publiek. Ik kan er niet precies te vinger opleggen. Justin Timberlake heeft het bijvoorbeeld wel. Het is een bepaalde gunfactor....