PDA

View Full Version : iets vreemds met de buizen van mijn DSL 50?



BrianMay
16 januari 2003, 21:25
Zoals jullie allemaal weten inmiddels is er denk ik iets met mijn DSL 50, het lijkt wel alsof ie helemala niet hard wil enzo, 10 op het cleane kanaal is echt zacht.
En als ik niet speel dan hoor ik een ruisje dat steeds harder wordt en dan weer zachter.
Nu heb ik de buizen eens bekeken terwijl ie aanstond en ze een voor 1 aangetikt enzo maar dat hielp niet.
Maar nu viel mij iets op zodra ik hem van standby afzet gaan er 2 blauwpaars achtige strepen aan beide kanten gloeien in de 2 eindbuizen is dit normaal?
Naar mijn weten hoort er toch niks paars in je buis te gloeien?
Dit zou dan wel kunnen verklaren waarom ie niet echt hard wil en ielig klinkt toch als de eindbuizen niet goed functioneren?
Maar het zijn dus aan de beide uiteindes van de buizen 2 paarsblauwe strepen met vakjes erin en als ie op standby staat is dit er niet maar zodra ik hem van standby afzet wel.

Dude
16 januari 2003, 21:32
dude, speel er nou gewoon niet meer op en breng hem weg, er is duidelijk iets mis mee

BrianMay
16 januari 2003, 22:20
ik breng hem morgen ook weg denk ik maar ik moet natuurlijk wel een beetje kunnen aantonen dat er iets mis is daarom vraag ik dit ook.

Swan
16 januari 2003, 23:45
hmmmm das snel

niels5150
21 januari 2003, 10:51
als de sodedonder wegbrengen!!!!!!

Dude
21 januari 2003, 12:32
is die al weg nu ?

niels5150
27 januari 2003, 10:16
is hij al gefixt?