PDA

View Full Version : Ebay Feedback -objectnummer prive



Braindead
15 juli 2007, 19:14
Ik zat via ebay te kijken naar de feedback van iemand (webshop, ingeschreven als zakelijke verkoper)en daar staan een hele reeks aankopen met objectnummer "prive". Zelfs voor zeker 90 % staat op prive. Ik kan dus niet zien om wat voor objecten het gaat.
Het gaat naar alle waarschijnlijkheid om muziekartikelen voor zover ik weet. Is dit normaal of valt dit eerder onder "minder betrouwbaar" of zelfs "verdacht". Ik overweeg een aankoop bij deze shop en zou dus graag wat advies hierover willen.



ps: ik hoop dat ik deze in de juiste rubriek plaats.

glowshadow
16 juli 2007, 11:09
kijk gewoon naar de reacties van de kopers

ik overweeg ook voor het eerst te kopen via ebay

bij die webshop staat ook alles prive maar de verkoper heeft wel overal reacties bijgezet bijvoorbeeld: Thanks for your business...Enjoy The Washburn Nuno Guitar!

ik zou verder ook gewoon ff kijken naar de positieve feedback is die meer dan 90% dan neem ik aan dat je goed zit

good Luck

Braindead
18 juli 2007, 16:49
Hey Glowshadow, bedankt voor je reactie. Ben blij dat tenminste iemand even de moeite neemt me advies te geven. Trouwens ik heb al wel eerder aankopen gedaan via ebay. Maar dit viel me bij deze webshop nogal op en wilde even weten wat anderen hierover te zeggen hebben.

Djankie
19 juli 2007, 11:26
ik koop al jarenlang bij ebay. hoeveel feedbacks heeft hij gehad ???

Braindead
21 juli 2007, 16:55
Wel over de 1000 feedback. 99,9 % positief.
HIj heeft ook een webshop, apart van ebay. Maar het is zo dat ik dit object dan via de mail zou kopen ivm met minder kosten.

q-elvis-p
21 juli 2007, 17:38
Over het algemeen zijn de webshops etc. wel te vertrouwen via ebay.
Ik heb al veel besteld ook bij particulieren.

Ik zou zorgen dat je wel paypal kunt betalen want op die manier verzeker je je aankoop en jezelf meteen.

Als je een bod doet of iets aanbied via ebay, ben je verplicht om te kopen of te verkopen. Je zit er echt aan vast dus denk goed na voor je een bod doet!

Ik zou alleen niks uit webshops kopen uit donker afrika, azië of zuid-amerika...
daar is het voor de overheid zelf al een probleem om mensen te achterhalen!!!

Uit usa en europa ging bij mij altijd goed!

Je kan ook zo'n vraag aan ebay stellen over een bepaalde gebruiker.