PDA

View Full Version : Band zoekt bassist (zang mag ook overigens :)



Thundermane
15 juli 2007, 16:00
Wij, gitaristen (17 en 27) en drummer (30), zoeken een jonge bassist, om onze gaten op te vullen.
Het liefst dus jong, dat behoud de balans in de band gezien de 17jarige gitarist.
ertussen in kan ook, maar het lieft jong dus ;)

Op dit moment zijn wij gedoopt als de band "Silly". Dit kan een tijdelijke naam (gezien we niet zeker wisten of deze naam als bezet was).
Anyways, wij spelen punk, punkrock, ook invloeden van rock n roll, ska en een vleugje metal.

Belangrijk, fijn detail in onze band: Iedereen kan met iedeëen komen en zijn niet gebonden aan een stijl, het gaat er in onze band om dat iedereen zijn (of haar) ei kwijt kan en dat we gewoon leuke muziek samen maken.

Dus we zoeken ook een bassist die niet alleen één ding kan, maar wij staan open om je de nodige dingen te leren mocht dit nodig zijn.
Dus wat wij zoeken in een bassist is niet persé een erg goede of snelle speelstijl, maar dat je wel open staat om nieuwe dingen te leren (alsnog mocht dit nodig zijn).
Oh en kan je een beetje zingen, of kan je niet zingen, maakt niet uit, extra backingvocals, of leadvocals nog beter, gaat er ook graag bij!

Nou, je wilt nu natuurlijk weten wáár we dan oefenen.
We oefenen op de zolder van een boerderij net buiten Wijk bij Duurstede, richting Amerongen.
Dus woon je in de buurt van Wijk bij Duurstede, dan zal het niet lang fietsen zijn, of woon je in Amerongen, dan kunnen we je met de auto meenemen.
Kun je zelf voor vervoer zorgen? Nog beter! maar geen must.

Btw, misschien ook niet onbelangrijk, we hebben dus in elk geval een bassversterker en ook eigen opname-apparatuur.

Je kunt ons berijken via: (het liefst via telefoon)
via de ene gitarist: 06-12037839
of de andere gitarist: 0343-591776
of dan toch mailen: thundermane@hotmail.com
(liefst telefoon, want de mail werkt niet zo goed :P)

Thundermane
26 juli 2007, 18:21
nog steeds op zoek

Zariya
31 augustus 2007, 12:08
Hello =) Nog steeds op zoek?
Jaja, ik ben jonge bassiste (16) op zoek naar een bandje. Helaas woon ik niet erg dicht bij wijk bij duurstede (Nieuwegein, dus de andere kant op vanaf Amerongen gezien). Wie weet kan ik wat regelen met mijn broer, die bijna zijn rijbewijs heeft.. Maar dan wil ik eerst wat meer weten over de band!

Lijkt het jullie wat, dan graag een mailtje sturen naar ClairevSoest@hotmail.com =)