PDA

View Full Version : Gitaaradvies



zeppo
14 juli 2007, 21:34
Ja weet je ik wil dus wel eens gitaar gaan spelen dat lijkt mij best vet kool weet je.
Maar moet ik nou een gitaar met 3 knoppen kopen of eentje met 4 knoppen?
Er schijnen ook gitaren te zijn met 2 knopen, en dat moeten egt goeie zijn, maar waar kan ik die vinden? En welke kleur kan ik het beste nemen wanneer ik, eh, je weet wel, indruk wil maken op de chicka's?

Ik wist niet dat gitaar spelen zo moeilijk was zeg! Heb nu al zo tig vragen, maar ik hoop dat jullie me hier mee verder kunnen helpen.

De search heb ik niet gekruikt, want dat snapte ik niet.

oh, en wat betekent 'slotje'?

Teddy
14 juli 2007, 21:51
Meester heeft u tips van hoe ik beter mijn vriend kan pijpen?

GibsonDC
14 juli 2007, 21:59
Ik zal voor de Stagg gaan dan betaal je maar 100euro maar dan weet je wel dat je kwaliteit in huis hebt gehaald. En een versterker heb je niet nodig, dat gaat allemaal zo hard...

zeppo
14 juli 2007, 22:27
Ik zal voor de Stagg gaan dan betaal je maar 100euro maar dan weet je wel dat je kwaliteit in huis hebt gehaald. En een versterker heb je niet nodig, dat gaat allemaal zo hard...
Oef! 100 Euro? Meen je dat? Dat vind ik eigelijk best wel veel geld! Hebben de rest van de andere mensen hier ook zoveel geld betaald voor hun gitaar?
Maar goed: stag, dat zal ik onthouden. Dan zit ik dus altijd goed neem ik aan.

En nog even dit; ik zag dat ze bij de blokker ook gitaren verkochten: die waren zelfs flink afgesprijsd van 130 voor 79 ofzo: en daar zat zelfs zo'n versterker bij, en mijn neefje zei dattie best hart gaat

Teddy
14 juli 2007, 22:31
en daar zat zelfs zo'n versterker bij, en mijn neefje zei dattie best hart gaat

Mijne blijft gewoon stilstaan :(

robert-gitarist
14 juli 2007, 22:32
Oh maar dat is een koopje! Super gitaren zijn dat. Absoluut doen en het geld dat je bespaard kun je nog een hele goede akoestische gitaar van kopen bij de Action voor maar 15 euro! Absoluut doen. Dan heb je een set up waar je echt járen mee door kan. Zeer goed spul. Allemaal made in China. Tog veul beter dan die Amerikaanse ondermerken als Gibson en Fender?




:D

drap
14 juli 2007, 23:13
Ach, het belangrijkste is toch het plectum en de rest zit in de vingers.

Vetzak
15 juli 2007, 14:50
Koop er zo eentje met vier van die dikke snaren! Bij mettalica hebben ze er ook zo een!

pietvanbuiten
15 juli 2007, 15:01
En nog even dit; ik zag dat ze bij de blokker ook gitaren verkochten: die waren zelfs flink afgesprijsd van 130 voor 79 ofzo: en daar zat zelfs zo'n versterker bij, en mijn neefje zei dattie best hart gaat[/QUOTE]

blokker is the best!!!!.................jerk

davidof
15 juli 2007, 15:06
Ojee, in de ikea (een winkel voor meubels in belgie) verkopen zo mega klassieke gitaren !! zekere een koopje 5€ en je hebt er 1 je mag hem zelf testen ;) ik wil je het adres geven

Nosync
15 juli 2007, 19:39
http://www.afhaalgroothandel.nl/prodimages/61862kl.jpg

Ik denk dat dit wel indruk maakt en het is een koopje!

crapton
15 juli 2007, 20:33
Mijn ervaring is dat 2 knopen het beste werkd bij de chika's. En voor de kleur neem ik altijd zwart, en dat werkt egt heel goed. Maar dat hangt wel van de tijd van het jaar af wand soms vinden ze rood mooier, kweenie waarom.

Ik heb er een met 2 knopen en volgens mij 6 snaren die vrij dun zijn. Er is iemand anders in de band die heefd een gitaarding met 4 snaren en die zijn wel dik. Maar hij heefd ook zwart dus gaat ook wel goed met de chiqita's.

En dan hebben we nog iemant en die heeft geen gitaar maar wel snaren want die zitten op zo'n doos waar je met stokken op slaat. Wand daar zit 1 knoop op die zet je om en dan rammelen die snaren tegen die doos. Hij heeft nog meer van die dozen in verschillende groodtes, maar wel allemaal zwart. Vinden de chiqita's te gek hoor, hij krijgt altijd de meeste aandacht maar hij maakt dan ook de meeste laawaai.

En samen maken we helemaal een bende pokkeherrie, maar dta geeft niet want al onze spullen zijn zward. En onze zangeres komt van Idols maar was jammer genoeg in de eerzte ronde al uitgelood, heel raar komt door die Henk-Jan Smit en die vrouw die nooit lacht. Henk-Jan lacht wel, maar alleen maar uit.

Nou doe er wat mee want dit is een heel goed atvies! Sukses met de volgende Idols, ik zie je daar!!

Quadrifoglio
16 juli 2007, 15:55
Volgens mij kun je de centjes beter gebruiken om de dames op een lekker etentje te trakteren. Werkt vele malen beter dan een gitaar enne, de meesten van ons spelen gitaar omdat ze dat leuk vinden, niet om vrouwtjes te versieren ;)

almarvk
16 juli 2007, 16:03
Damn, ik kom hier te laat pas achter. Dit gaat dicht.

Vragen? -> PM!