PDA

View Full Version : Filmpje van mijn band



Axelll
14 juli 2007, 19:38
Oke dan! Hier een filmpje van mijn bandje The Electric Jets, de geluidskwaliteit zuigt en je hoort niet alles even goed maar dat maakt even niks uit. Ik zou zeggen luister en geef wat kritiek waar ik ook echt iets aan heb ;) (houd ook in gedachten dat wij alle 15 zijn dus nog geen profesionele muzikanten). Voor meer kijk op www.myspace.com/theelectricjets (http://www.myspace.com/theelectricjets)


FILMPJE.

http://www.youtube.com/watch?v=CZk-QqgC6CU

Frankiefrank2
14 juli 2007, 21:27
klinkt lekker, zeker voor 15 jarigen
Ga zo verder

Axelll
14 juli 2007, 22:14
Dankje man! Iemand anders nog op of aanmerkingen?

Axelll
15 juli 2007, 16:09
Niemand? 1010101010101010

Bl44t44p
15 juli 2007, 16:40
Nieuwe Arctic Monkeys??

Klinkt leuk!! Lekker chaotisch ;)

Axelll
15 juli 2007, 17:13
Tsja de invloeden moet je wel in de indie hoek zoeken maar ook in de garagerocknroll (the datsuns, el guapo stuntteam, hellacopters etc). Iig bedankt!

Tristan
15 juli 2007, 17:25
Dat filmpje vind ik wel cool, beter dan de tracks die op MySpace staan eigenlijk, net wat lekkerder zeg maar...
Leuk bandje, keep on rockin' zou ik zeggen... :rockon: :D

Axelll
15 juli 2007, 17:39
Ja de muziekjes op onze myspace zuigen echt. Dat was van een optreden in februari en toen waren we nog maar net in hele formatie. We zijn nu (zonder arrogantie) echt véél beter geworden, dat kan je wel op de filmpjes horen. In het echt klinkt het nog iets beter maar dat komt door de kwaliteit van het geluid. In ieder geval iedereen bedankt voor de complimenten!

Tristan
15 juli 2007, 18:28
Aha, dat merkte ik dus ook, maar dat is alleen maar goed eigenlijk...
Misschien kunnen jullie binnenkort eens nieuwe live opnames maken en de oude op MySpace vervangen?
Het geluid op het filmpje is inderdaad een beetje vervormd, maar ik vind dat ook wel z'n charme hebben, zeker bij de muziek die jullie maken, de drums klinken lekker thrashy...
Het komt ook een beetje omdat de camera wel erg dicht op jullie staat, dan kan je er natuurlijk op wachten dat het geluid gaat vervormen...

Axelll
15 juli 2007, 19:00
Thanks! We zijn van plan om binnenkort ergens een demootje op te nemen en daarmee kunnen we dan gelijk de liedjes van de myspace vervangen. Het klinkt inderdaad lekker trashy, ik vind de zang zo al helemaal cool.

jasper159
15 juli 2007, 21:43
Echt cool!
In het begin wel beetje chaotisch, maar daarna echt wel tof!
En jullie coveren The Black Keys (++++++++++++++++++++++) :D