PDA

View Full Version : Slagplaatjes voor een strat !



Dude
14 juli 2007, 14:48
Heujj


Een vraagje,



ik wil een nieuw slagplaatje op mn stratje zetten. Het is een 79er strat. Heb er momenteel een all parts slagplaatje opzitten waarvoor ik een extra gaatje heb moeten boren. Best zonde.

Nou wil ik dus een witte, (geen spierwit) liefst een beetje oud ogend. De ene site noemt het Mint Green, de ander vintage... zo lang het maar geen creme geel is.

Wie weet waar in nederland je dat spul kan bestellen ?

BLOK182
14 juli 2007, 14:49
Heeft de Tonefactory niet een miljoen slagplaten?

Eko
14 juli 2007, 18:52
Als het oud moet zijn, probeer eens een aantal winkels af te stropen. Soms wil iemand nog wel eens een oude gitaar inruilen waar je de slagplaat van kunt kopen. Een oude (naamloze) japanner wil nog wel eens ergens opduiken. Heb ik in het verleden ook wel eens gedaan. Ik heb zelfs wel eens een gitaar gekocht voor dit soort zaken. Oude Squier kopen en strippen voor een Strat uit vervlogen jaren is toch leuker dan gimmend nieuw spul er op zetten. Zet je de nieuwe reut op de Squier en brengt die nog meer op ook tijdens de verkoop! Dubbel winst zullen we maar zeggen.

robert-gitarist
14 juli 2007, 21:58
Je kunt ook een goedkope witte kopen, koffie er over heen pleuren en tijdje onder de grond leggen :D Er zijn mensen die dit echt hebben gedaan en het werkt perfect! Dan lijkt ie echt oud zeg maar :)

G.G.
15 juli 2007, 09:50
Je kunt ook een goedkope witte kopen, koffie er over heen pleuren en tijdje onder de grond leggen :D Er zijn mensen die dit echt hebben gedaan en het werkt perfect! Dan lijkt ie echt oud zeg maar :)

Staalwol, bruine Kiwi schoensmeer en blanke lak.

Dit spul van mij was ook wit:

http://img366.imageshack.us/img366/6130/p1000167vn2.jpg

Iets subtieler zou ook kunnen met dezelfde methode.