PDA

View Full Version : Clearsonic



ReinoutV
14 juli 2007, 12:08
Ik zit, net als zo veel gitaristen, met een volume-probleem. Ik heb een 100 watt top op een 2x12" cabinet en dat gaat natuurlijk pas echt lekker klinken als je deze een beetje voor z'n bips schopt. Ik hoef niet achterlijk hard, maar een klein beetje volume is wel lekker. Nu speel ik vooral bruiloften, dus dat is af en toe een beetje lastig. Meestal gaat het wel goed, omdat het einde toch knallen is, maar zeker halverwege kom ik net iets te kort (of heb ik iets over). De toetsenist die naast me staat begint dan te 'zeuren' (hij heeft namelijk wel gelijk) dat ik te hard ga.
Is het dan een idee om er een plexiglas scherm van bijvoorbeeld clearsonic voor te zetten, of helpt dat amper? Ik maak me dan vooral zorgen om de early reflections die weer terug komen in de microfoon. Heeft iemand ervaring met dit soort schermen voor gitaarversterkers?

Eko
14 juli 2007, 18:57
Waarom geen powersoak er tussen? Kost waarschijnlijk net zoveel, zeker als er een gebruikt koopt via MP.
Trouwens 100watt op een bruiloft open willen zetten is vragen om problemen. trust me , ik wilde het vroeger ook.