PDA

View Full Version : fender telecaster: waar is hij gebouwd?



kenx
13 juli 2007, 22:51
hoy,

heb nog even laatste vraagje.

waar is deze gitaar gebouwd:

http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=TOZgS1SZUWSb0000000000000000oZbIu_2D?Ca talogVideo=&ProductUUID=zcDVqHzlnKQAAAESXeN_Z_G9&CatalogCategoryID=yVLVqHzmALQAAAERz5svKPl9&JumpTo=OfferList

en deze is wel oké zeker?

groetjes kenny

robert-gitarist
13 juli 2007, 22:53
Een Mexicaan :)
Enne spelen inderdaad best lekker.
Ik ben geen Fender kenner ofzo maar gezien de specs+MN in de naam lijkt mij het een Mexicaan.

drap
13 juli 2007, 22:56
Honderd procent een Mexicaan. Ik heb er zelf ook één gehad in het wijnrood en die speelde inderdaad erg lekker. Waarom heb ik die nou weggedaan... :(

robert-gitarist
13 juli 2007, 22:58
Honderd procent een Mexicaan. Ik heb er zelf ook één gehad in het wijnrood en die speelde inderdaad erg lekker. Waarom heb ik die nou weggedaan... :(

Je hebt nu toch een bloed geile SG? of was jij die dude niet? :D Vind zn SG toch iets meer rock'n roll dan een Tele :rockon:

drap
13 juli 2007, 23:24
Je hebt nu toch een bloed geile SG? of was jij die dude niet? :D Vind zn SG toch iets meer rock'n roll dan een Tele :rockon:

Oh ja, die SG is m'n main gitaartje geworden in principe, maar dat betekent nog niet dat ik me nu ineens van m'n tele verslaving afwend :) Ik heb trouwens nog steeds een tele hoor en er komt met zekerheid een thinline tele bij, hoewel ik dat even wat langer uitstel. En een tele is rock & roll tot en met man! Wat klinkt er nou rauwer dan een tele op een lekkere versterker! :rockon:

grayfink
13 juli 2007, 23:31
Een Mexicaan :)
Enne spelen inderdaad best lekker.
Ik ben geen Fender kenner ofzo maar gezien de specs+MN in de naam lijkt mij het een Mexicaan.

MN staat voor Maple Neck, nog steeds een Mexicaan trouwens, niets mis mee, de standaard mexicaanse strats hebben nogal vlak klinkende elementen, ik weet niet of dat ook voor de tele's geld.