PDA

View Full Version : SPAM: Tulnight!!



Rockmo(ther)
13 juli 2007, 13:50
:rockon:

Vanavond (13 juli 2007):

TULNIGHT in Get Rhythm te Ridderkerk. (zie www.getrhythm.nl)

Void (marc_odijk), NINE YARDS (schizo910) en Vulvasonic (vulvasonic) staan op het podium.

Komt kijken/luisteren/aanmoedigen/springen/meeschreeuwen/genieten, etc.!!!

Tot dan.

rickert
13 juli 2007, 14:33
Om 21.00 modderfokkers!

Rockmo(ther)
13 juli 2007, 14:36
Zie site dus!! MF! :cooler:

(Maar ik ben er lekker eerder)

rickert
13 juli 2007, 14:48
Ik zal er 5 voor 9 wel zijn:p das ook eerder! HA!

Ritch
13 juli 2007, 16:32
Ik kan niet komen, maar alle mensen die wel gaan: VEEL PLEZIER TOEGEWENST!

rickert
13 juli 2007, 16:38
Ik kan niet komen, maar alle mensen die wel gaan: VEEL PLEZIER TOEGEWENST!

blauwpurper!

Rockmo(ther)
13 juli 2007, 16:40
Had hij het wel beloofd dan?
Zijn wij (en Bert) echt de enigen die gaan??

Ritch
13 juli 2007, 16:48
Ho, ho eens even :D Ik had niet beloofd dat ik zou komen! Ik had wel graag gewild, maar 't is echt een kuteind en vanavond heb ik ook repetitie met de band... Next time zal ik erbij zijn, mits het wat centraler in het land is en op een gunstige datum!!

rickert
13 juli 2007, 16:52
Ridderkerk is heel centraal! maar een half uurtje rijden:p


Ik ben heen en weer an het smsen om wat aanhang mee te nemen, wel zo gezellig!

EDIT: helaas ze zitten tot half 10 bij een of andere musical

Rockmo(ther)
13 juli 2007, 16:54
Mijn vriendin gaat het wsl ook niet redden. Ligt huilend van de pijn in haar nek thuis...
Maar.. mijn pa komt wel mee..;)

tillens
13 juli 2007, 17:24
Ik ga ook even kijken maar krijg net een belletje en sms van marc dat ze niet spelen ivm ongelukje met bassist! Marc moet wel komen kijken vind ik!

Rockmo(ther)
13 juli 2007, 17:27
Ik ga ook even kijken maar krijg net een belletje en sms van marc dat ze niet spelen ivm ongelukje met bassist! Marc moet wel komen kijken vind ik!

He, getver!! Ernstig? Hoop van niet...

Ja, hoop dat Marc wel even komt...

rickert
13 juli 2007, 17:39
verdorie!!!!!!

schizo910
13 juli 2007, 17:47
Bassist heeft tot op 't bot in zijn vinger gesneden, die zit dus in het ziekenhuis :(
Man wat baal ik hiervan... anyways, wij gaan wel lekker knallen!

Michael AE
13 juli 2007, 18:53
Verdomme! Kan er niet bij zijn. :(

Wens jullie veel succes, en drink een Hertog Jannetje op me...

Realeigo
13 juli 2007, 19:37
Ja hoor het is vrijdag de 13e en shit happens op tulnight!

Chris Winsemius
13 juli 2007, 23:01
HELAAS!!! de winsemuisjes moet even afzeggen....

@Realeigo: Morgen maar 'n mini-mini-meeting hier zonder rockende Vulva's, Nine Yards maar meer tijd voor "gelul" over JCM 800s :)

vulvasonic
15 juli 2007, 02:12
Tsjongejongejonge, wat hebben JULLIE allemaal veel gemist, zeg!

Gio rockte de pan uit. Z'n band stond als een huis!
En wij waren WEER niet tevreden, maar het was in ieder geval alweer een stuk beter dan de vorige keer (vonden we zelf).

Mijn dank gaat uit naar iedereen die er wel was en daarmee een blauwpurperen zak ontlopen! :D

Rockmo(ther)
15 juli 2007, 10:56
Inderdaad veel gemist. Want het was ontzettend goed (en niet zo klagen, Mario..;)).

Harry
15 juli 2007, 12:40
jaaa, lekker hoor. We hebben er van genoten! Beide bands (jammer van Void!!!!!!) hebben een geweldig optreden neergezet!

FNaRK
15 juli 2007, 15:44
en ik had helaas zelf een gig in Antwerpen dus helaasch


een andere keer ?

Dude
15 juli 2007, 17:09
komen er nog foto's online ergens ?

Basbigje
15 juli 2007, 17:42
Nine Yards is klaar om de grote oversteek te maken, hun muziek is creatief, ligt lekker in het gehoor, Giovanni is in het echt minder bruut dan hij op het eerste gezicht lijkt, Monique wordt vast voorzitter van de NY-fanclub, Vulvasonic was absoluut vulvasonisch, hun bassist komt zeker niet van onze planeet en Mario is gewoon een lekker ding!

BLOK182
15 juli 2007, 18:16
Geslaagde avond dus:-) Leuke zaal trouwens, Get Rhythm? We zijn met High Speed Dirt bezig ons vol te programmeren vanaf september, misschien wel wat om daar de pannen van het dak te beuken:D

schizo910
15 juli 2007, 22:45
Te laat, Blokkie! De pannen zijn er inmiddels al af... :satisfie:

Rockmo(ther)
15 juli 2007, 22:59
Nine Yards is klaar om de grote oversteek te maken, hun muziek is creatief, ligt lekker in het gehoor, Giovanni is in het echt minder bruut dan hij op het eerste gezicht lijkt, Monique wordt vast voorzitter van de NY-fanclub, Vulvasonic was absoluut vulvasonisch, hun bassist komt zeker niet van onze planeet en Mario is gewoon een lekker ding!

Leuk je weer even gezien/gesproken te hebben!!

Als er een fanclub opgericht gaat worden, ben ik dat zeker (samen met Bryan's pa en de mijne);). Voorlopig help ik eerst even bij de promotie, haha.

liesken
16 juli 2007, 03:04
Voor de liefhebbers die graag hadden gekomen, afgelopen vrijdag, maar het niet zagen zitten (de 13de immers): jammer joh! Want het waren echt geweldige optredens.

Hier
http://liesken.vrijwazig.org/2007/07/16/nine-yards-vulvasonic/
vind je een (zeer beknopte) recensie van beide bands.

Heel erg voor herhaling vatbaar! Want los van supertoffe bands een heel relaxed sfeertje. Tanx!

vulvasonic
17 juli 2007, 00:36
Nine Yards is klaar om de grote oversteek te maken, hun muziek is creatief, ligt lekker in het gehoor, Giovanni is in het echt minder bruut dan hij op het eerste gezicht lijkt, Monique wordt vast voorzitter van de NY-fanclub, Vulvasonic was absoluut vulvasonisch, hun bassist komt zeker niet van onze planeet en Mario is gewoon een lekker ding!

Nou, dat hoor ik op mijn leeftijd ook niet vaak meer. Ik begin ervan te blozen! http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/f030.gif
Ennuuuu, jij mag er ook ZEER ZEKER wezen, Basbigje! http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/a010.gif

vulvasonic
17 juli 2007, 01:36
Geslaagde avond dus:-) Leuke zaal trouwens, Get Rhythm? We zijn met High Speed Dirt bezig ons vol te programmeren vanaf september, misschien wel wat om daar de pannen van het dak te beuken:D

Ik zal een eerlijk antwoord geven en er niet omheen draaien.
Ik vind dat het een moeilijke zaal is om te spelen. En ik denk dat daar drie redenen voor aan te geven zijn:

De zaal behoort (niet lullig bedoeld hoor...) nu niet bepaald tot de kernpodia van Nederland. Ik heb er geen harde bewijzen voor, maar ik denk dat deze jonge tent het grote publiek nog moet zien te vinden. En daarvoor doen ze hun stinkende best (petje af!). Maar het zal er voorlopig niet snel uitpuilen van het publiek. Dit is slechts een vermoeden, maar toch....
Het podium ligt uiteraard aan het eind van een zaaltje. Echter, drie stapjes hoger en het publiek kan heerlijk aan een tafeltje een pint pakken, terwijl ze naar de band (of de 'videowall') kijken. Het nodigt derhalve niet echt uit om, als bezoeker zijnde, op de vloer (zaal) te gaan staan. Waardoor het LIJKT alsof je voor een paar man staat te spelen. En dat is helemaal niet altijd het geval, dunkt me.
Klein puntje van kritiek; het pand is wit geverfd. Ook op het podium is het erg licht en er prijkt achter het drumstel ook nog eens een enorme deur (de nooduitgang). Het geheel oogt daardoor niet erg rock 'n roll....
Nu klink ik heel negatief. Maar laat me je ook vertellen dat je in een tent komt waar echt hele toffe mensen werken, die er alles aan zullen doen om jou, de band en het publiek een geweldige avond te bezorgen!!!!!
En juist DAT mis ik veels te veel in Nederland.

Om kort te gaan; hele leuke tent, die met een lik verf en wat extra publiciteit uit kan groeien tot een geweldige tent! :)

Makor1966
17 juli 2007, 10:32
Klein puntje van kritiek; het pand is wit geverfd. Ook op het podium is het erg licht en er prijkt achter het drumstel ook nog eens een enorme deur (de nooduitgang). Het geheel oogt daardoor niet erg rock 'n roll....


Vind het zaaltje er ook weinig spannend uitzien op de filmpjes, maar ik kom volgende keer dat jullie spelen toch es kijken. (kwam vrijdag net terug van een weekje vakantie)

bert k
18 juli 2007, 12:35
Ja, het was een superavond! Prima bandjes, maar dat wist ik allang.:)

Klein puntje mijnerzijds: het geluid was niet opperbest. Tamelijk hard (niet te erg, dat niet) en nogal een brij. Moeilijk de afzonderlijke instrumenten te onderscheiden. Maar dat drukte de stemming dus echt niet...

Rockmo(ther)
18 juli 2007, 12:36
Ja, het was een superavond! Prima bandjes, maar dat wist ik allang.:)

Klein puntje mijnerzijds: het geluid was niet opperbest. Tamelijk hard (niet te erg, dat niet) en nogal een brij. Moeilijk de afzonderlijke instrumenten te onderscheiden. Maar dat drukte de stemming dus echt niet...

Bert, foto's? ;) :D

bert k
18 juli 2007, 19:29
O ja, moet ook nog. Computer lag ff op zijn gat. Ik ga er meteen aan beginnen...

Rockmo(ther)
18 juli 2007, 20:01
O ja, moet ook nog. Computer lag ff op zijn gat. Ik ga er meteen aan beginnen...

Haha.. Kun je toch niets aan doen dan? Maar ik ben benieuwd. :)

Harry
19 juli 2007, 10:54
Nou, dat hoor ik op mijn leeftijd ook niet vaak meer. Ik begin ervan te blozen! http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/f030.gif
Ennuuuu, jij mag er ook ZEER ZEKER wezen, Basbigje! http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/a010.gif

hee gozer, je probeert toch niet mijn vriendin te versieren hoop ik? ;)

vulvasonic
19 juli 2007, 16:53
hee gozer, je probeert toch niet mijn vriendin te versieren hoop ik? ;)

Natuurlijk wel. Maar zolang jij er aan vastgeplakt zit hou ik me koest! :seriousf:

Harry
19 juli 2007, 18:22
pffff dat scheelt al weer.......:dance: