PDA

View Full Version : SoD



SonofDestiny
13 juli 2007, 00:03
Goedenavond allemaal,

Ik heet George, ben zeventien jaar en kom uit Oud-Beijerland (dat is in de buurt van Rotterdam.) Mijn gear: een beginnersversterker, een BOSS ME50-pedaal en een Ibanez SA260FM. Ik hou van alle soorten muziek, maar vooral van rock die heel erg steunt op de gitaren (nou ja, eigenlijk is dat altijd zo in rock) met catchy refreinen en nu-metal (ik denk dat ik nu een vloek over mezelf afroep op dit forum, maar het is echt zo :P). Mijn favoriete bands zijn: Lostprophets, Linkin Park en Bon Jovi. (Ja, natuurlijk heb ik meer fav's, maar om ze nu allemaal op te noemen.. ;))

Ik heb drie jaar gitaarles achter de rug, maar omdat ik de eerste 2,5 jaar niet erg gemotiveerd was, ben ik niet zo gek veel opgeschoten. Dit jaar ben ik pas echt begonnen en ik vind dat ik redelijke stappen heb gemaakt. Ik speel nu ook in een band. Hopelijk kan ik binnenkort een demo laten horen.

Ik ben nog lang niet tevreden met mijn spel en ik hoop dat ik veel kan opsteken van de gitaarwonderkids/guru's hier :P

Harry
16 juli 2007, 13:44
hoi George, zeker kun je hier veel opsteken. Of je er wijzer van wordt is een tweede..... ;)

jasper159
16 juli 2007, 13:54
Nog een SA260Fm bezitter! :)

Welkom!