PDA

View Full Version : Krijg ik een keer antwoord ?@$#*^#@



basbeest
16 januari 2003, 17:51
Ik heb hieronder een bericht geplaats om mijzelf aan te bieden als bassist staat er weer een error. Dus bij deze een nieuw bericht om op te reageren. Het origineel staat er nog wel :grin: Dus reageert allen

schaap
17 januari 2003, 11:46
waar woon je, en kan je een beetje redelijk bassen ?

basbeest
17 januari 2003, 18:00
Dit alles staat al in mijn vorige bericht bassist zoekt band omgeving nijmegen (daar kom ik dus vandaan). En ja wat zal ik zeggen ik kan aardig bassen

BurningDarkness
17 januari 2003, 23:09
Leerdam is zeker te ver voor je? (26 km onder Utrecht)

Ic3gl0vE
17 januari 2003, 23:27
werkdrukverlichting!


basbeest


Geregistreerd op: Dec 24, 2002
Berichten: 43
Woonplaats: daar waar mijn bas is
Geplaatst: 2002-12-24 21:10
--------------------------------------------------------------------------------
Goedendag,

Ik ben op zoek naar een band want ik zit momenteel zonder. Ben 19 jaar speel 2 jaar en ben van plan om naar de Rockacademie te gaan (moet alleen nog aangenomen te worden). Ik ben op zoek naar een band die creatief met muziek bezig is (geen covers speelt althans niet alleen) en waar enige ervaring en talent aanwezig is. Stijl stevige rock maar geen death metal beetje richting rage against the machine. Groeten D.



alstu :smile:


Ik heb trouwens geen positieve dingen over de rockacademie gehoord... denk er dus goed over na!

basbeest
18 januari 2003, 12:47
Nee leerdam is inderdaad wat ver.

Ik ben naar de open dag van de rock academie geweest en het beviel mij wel. Ga ook auditie doen voor het consevatorium hopelijk wordt ik bij allebei aangenomen. Kan ik altijd nog beslissen :grin: