PDA

View Full Version : nog een tokai love rock



GibsonDC
12 juli 2007, 11:56
Een week terug zat ik te zoeken naar een gitaartje voor erbij. Eerst dacht ik aan, een Edwards of aan een sheraton, maar toen zag ik op marktplaats een tokai MIJ staan met gibson hsc voor 500euro. Ik heb hem toen gemaild en gevraagd wat er mee mis was en of die wel orgineel is. Aan de gitaar waren alleen maar de potmeters veranderd en er zaten 2 schroefgaten in de body (van een bigsby). Ik ga de gitaar over 2 weken ophalen.
Maar hier is alvast een foto:
http://img406.imageshack.us/img406/6813/tokai2bi7.jpg
Dus ik ben benieuwd,

Dweezman
12 juli 2007, 12:18
Ik ook. Ziet er mooi uit. Benieuwd wat je ervaringen zullen zijn. Heb je al ervaring met LP's?

GibsonDC
12 juli 2007, 12:35
Ik ook. Ziet er mooi uit. Benieuwd wat je ervaringen zullen zijn. Heb je al ervaring met LP's?
Ik heb zelf eigenlijk nooit een les paul gehad altijd willen kopen maar toen kwam er weer een andere gitaar voor in de plaats, ik heb er wel een aantal uitgeprobeerd in winkels enz. Dus dit was de kans om een goede replica ervan te krijgen voor niet al te veel geld.

hubert
12 juli 2007, 13:11
das die van mij! en die heeft Gibson DC gekocht....
Ik wil ook best wel ruilen met je SG... :sssh:

GibsonDC
12 juli 2007, 21:52
das die van mij! en die heeft Gibson DC gekocht....
Ik wil ook best wel ruilen met je SG... :sssh:
haha dat is toevallig, de SG gaat niet weg. Als je wil, wil ik hem wel meenemen hoor:)

hubert
12 juli 2007, 22:12
ja en me dan helemaal gek maken zeker. Nee, laat m maar thuis voordat ik gekke dingen ga doen. :)