PDA

View Full Version : ESP/LTD weinig in omloop!



glowshadow
12 juli 2007, 00:03
ik ben al een tijdje op zoek naar een mh 400 of 1000

in mijn regio (gelderland) is weinig te vinden!

in nijmegen zag ik er 3!

verder ben ik er nog geen tegengekomen

je kunt ze wel overal bestellen !! maar nergens proberen

trouwens.. de prijzen in USA zijn een stuk goedkoper zelfs met verzendkosten

wie weet waar ze hangen?

en wie weet hoe ze spelen?

bvd :lp:

robert-gitarist
12 juli 2007, 00:12
Welkom hier.
In Enschede bij American Guitar Store hangen ze en kun je ze uittesten. Ook kun je ze daar bestellen. Daar hangen er wel meer dan 3 :D
Ik heb mijne daar ook gekocht.

Nielsje
12 juli 2007, 00:13
Hoi,

welkom

je hoeft niet zo'n dik lettertype te gebruiken...

je zag er in nijmegen 3...maar..? niet geprobeerd blijkbaar?
waarom wil je hem, als je niet weet hoe die speelt?

en over het verzenden vanuit de states, daar zijn genoeg topics over te vinden...

glowshadow
12 juli 2007, 00:18
ik zag er 3 in nijmegen

1 hetfield signature

1 gold geval eclips

en nog een vette van over de 1300

geen mh 400 of 1000



ik gebruik een vet lettertype wanneer ik dat wil

------------------------------------------------\

bedankt robert ik ga eens ff kijke of ze een website hebbe

Nielsje
12 juli 2007, 00:26
hap, hap, hap

8-)

Frankiefrank2
13 juli 2007, 00:53
Je 3e post op dit forum zit er net op, en nou al een grote bek, verwacht je nou echt dat mensen nog zin hebben om jou advies te gaan geven over die gitaar. Zeker met vragen als: Hoe speelt ie?? kunnen we je wel een adviesje op maat geven.

Nou ik kan je vertellen, hij speelt hetzelfde als een trompet, maar dan iets anders

Jan-Willem
13 juli 2007, 09:04
Ik heb een LTD MH-1000, werkelijk een erg fijne gitaar. Ik heb hem besteld bij The american guitar store in Enschede zonder dat ik koopverplichting had. Ik stuite tegen het zelfde probleem aan wat jij had. Dat deze gitaar nergens te vinden is. Dus als een ESP/LTD wilt zonder dat je er meteen aan vast zit dan zul je naar The american guitar store in Enschede moeten.

Blend
13 juli 2007, 19:37
Je 3e post op dit forum zit er net op, en nou al een grote bek, verwacht je nou echt dat mensen nog zin hebben om jou advies te gaan geven over die gitaar. Zeker met vragen als: Hoe speelt ie?? kunnen we je wel een adviesje op maat geven.

Nou ik kan je vertellen, hij speelt hetzelfde als een trompet, maar dan iets anders

Hahaha :)
Je heb m'n middag weer goed gemaakt :D

glowshadow
13 juli 2007, 20:23
hahaha wat grappig

allochthomas
13 juli 2007, 20:56
ik heb een ltd mh-250 gekocht bij keymuisc, tot mn stomme verbazing hadde ze er eentje hangen, want ik had al het hele internet afgezocht naar een winkel in nederland. ik ken wel een waar je ze kan bestellen: http://www.thomann.de/ de winkel ligt in duitsland volgensmij, maar ze rekenen maar 8 euro verzend kosten naar nederland, en de prijzen die je ziet zijn meteen incl btw en dat soor zooi.

glowshadow
13 juli 2007, 21:18
Je 3e post op dit forum zit er net op, en nou al een grote bek, verwacht je nou echt dat mensen nog zin hebben om jou advies te gaan geven over die gitaar. Zeker met vragen als: Hoe speelt ie?? kunnen we je wel een adviesje op maat geven.

Nou ik kan je vertellen, hij speelt hetzelfde als een trompet, maar dan iets anders


als je nix te melden hebt ..zet er dan NIX neer! dweep

robert-gitarist
13 juli 2007, 21:47
als je nix te melden hebt ..zet er dan NIX neer! dweep

Psst, een kleine tip, als je nieuw bent, heb dan niet meteen zn grote waffel. Dat stellen we hier echt niet op prijs en je reputatie die je hebt wordt dr echt niet veel beter van.
Het is maar dat je het weet :D

glowshadow
13 juli 2007, 22:14
ik zit niet te wachten op vage opmerkingen

zoals die van jou

Vonk
13 juli 2007, 22:15
als je nix te melden hebt ..zet er dan NIX neer! dweep

Ja joh dweep, welkom op een forum. Dit is zeker je eerste dag op het internet....

almarvk
13 juli 2007, 22:25
Dit gaat nergens meer over. Doe's liev tegen elkaar!!

Vragen? -> PM!