PDA

View Full Version : Sheraton verkopen voor deze prijs!



isa1984
11 juli 2007, 17:11
Ik heb mn sheraton al een tijdje op marktplaats staan, ding is van 1991.
Verder helemaal in orde ook. Ik vroeger er 420 voor en ben gezakt naar 400 euro. Nu biedt iemand mij 375 euries, en ik heb het geld eigenlijk nodig voor een cabinet wat ik laat bouwen bij Kool en Elfring. Maargoed, wat zouden jullie doen. Hij dingt af om 25 euro en een snetje snaren zette hij er zelf wel op.
Verpatsen voor die prijs of is het ding meer waard?

Luke-wannabe
11 juli 2007, 17:15
Volgens mij kun je er met gemak 450 voor krijgen..!

Eko
11 juli 2007, 17:20
Zijn punt is dat hij hem al een tijd te koop heeft staan. Geen 450 kan krijgen , geen 420 en geen 400. Als jij er 450 van kan maken , koop hem dan voor 400 hij blij , en jij weer 50 euries rijker.
Voor het overige, als je de centen nodig hebt gewoon verkopen. Je kunt nog wel tot de kerst moeten wachten op die 20 euries meer.

Luke-wannabe
11 juli 2007, 17:23
Haha. Tsjah sorry hoor..

isa1984
11 juli 2007, 17:28
Ik snap het wel. Maar ik had het gevoel dat ik gek was dat ik er in de eerste instantie 420 voor vroeg. Gewoon geen respons op MP en dat terwijl ik een gedeelte van de pots en de input ook nog heb laten vervangen.
Soms ga je aan jezelf twijfelen he :) en dat 2x12 cabinet wat ik laat bouwen is zo te gek dat het nu snelsnel moet.

Dirkdewaard
11 juli 2007, 17:46
Ik snap het wel. Maar ik had het gevoel dat ik gek was dat ik er in de eerste instantie 420 voor vroeg. Gewoon geen respons op MP en dat terwijl ik een gedeelte van de pots en de input ook nog heb laten vervangen.
Soms ga je aan jezelf twijfelen he :) en dat 2x12 cabinet wat ik laat bouwen is zo te gek dat het nu snelsnel moet.

Dit heeft wel iets van Spam? :)

Waar woon je?
mail me anders even een foto, misschien kan ik je probleem oplossen.

mvg

EuroCinema
11 juli 2007, 17:55
Die in Groningen neem ik aan? Ik denk dat je jezelf een groot plezier doen als je hem eens mooi oppoetst en er dan wat betere foto's van maakt.

Veekeren
11 juli 2007, 19:23
Dit heeft wel iets van Spam? :)

Waar woon je?
mail me anders even een foto, misschien kan ik je probleem oplossen.

mvg

:D geld in je portemonnee dat BRAND van verlangen uitgegeven te worden :p?

isa1984
11 juli 2007, 21:13
Echt wel! Ik zie nu al mijn twin reverb top op dat roomwitte 2x12 cabinetje staan!

@ dirkdewaard,

je hebt pm

Dirkdewaard
12 juli 2007, 00:50
:D geld in je portemonnee dat BRAND van verlangen uitgegeven te worden :p?

Geld in je portemonnee is slechts papier..... :)

jimihattricks
12 juli 2007, 09:57
ik denk dat het ook met de vakantieperiode te maken heeft..

http://ugly-halloween-costumes.com/scary/Spam/spam-big.jpg

mijn allparts strat geniet ook weinig belangstelling op MP, terwijl ik ook geen onredelijke bedragen vraag (als je kijkt voor hoeveel sommige mexicaantjes gaan)..

Saf
12 juli 2007, 20:33
dit is samen met rond de feestdagen in decmeber het slechtste moment in het jaar om je gitaar te verkopen. Veel mensen zijn of al op vakantie, of net terug of moeten nog gaan. een hebben/gaan dus naar alle waarschijnlijkheid veel geld uit geven aan vakantie. EN kopen dan pas weer iets een maand misschien twee erna. En erg mooi moment is meteen als het vakantiegeld is over gemaakt. Poets de gitaar inderdaad mooi op dat hij glimt op de foto ziet er al meteen goed uit.

zeppo
12 juli 2007, 20:41
Ik zou 'n niet verkopen voor dat bedrag. Echt niet. Ok, ik zou er zo 380 voor geven ;-) Voor dat bedrag zou ik het wel doen ....

/edit: maar Saf heeft gelijk: slechte timing. Beste periodes: begin van het jaar, eind januari, en rond de vakantiegeld / belastingteruggave piek.

Petekay
12 juli 2007, 23:31
Ik moet eerlijk zeggen dat je advertentie niet helemaal uitblinkt vergeleken met andere.

Ik heb net een Epi SG verkocht binnen 3 dagen voor een goeie prijs maar dat kwam mede door wat tips van een kennis(verkoopmannetje) van mij:
- Maak je gitaar mooi schoon
- Zet je slagplaat erop ;)
- Zet de gitaar in een standaard
- Ze de gitaar op een plek met een witte achtergrond.
- Geen foto's met de flitser aan.
- Je tekst even herzien:
je zin: '. Komt trouwens ook met slagplaat, heb ik er alleen af.'
zou ik echt weglaten . Gewoon erop zetten die slagplaat, i.v.m. je foto's


P.S. je hebt wel een ontzettende gave gitaar.

isa1984
13 juli 2007, 08:26
Nou bedankt voor alle tips. Ik ga het eens proberen volgende week (het oppoetsen en nieuwe foto's):)

frekie
13 juli 2007, 11:20
En vooral vaak de volgende woorden gebruiken:

Custom Shop
Lawsuit
Oude Serie, veel beter dan de nieuwe
Echte Koreaan geen Chinese troep
Backup gitaar geweest
Nooit uit de koffer gehaald
Afgesteld door dure gitaarbouwer Fred Fretje
Met luxe gigbag (oud hoesje)
Geheel origineel (alle dure onderdelen er eerst afslopen voor je hem verkoopt)
Op natuurlijke wijze GeReliced (als het een afgeragd ding is)
Veelzijdige gitaar, kan je alles op spelen(ook als je niet spelen kan)

Enz.enz. :)

zeppo
13 juli 2007, 11:21
Je vergeet:

"een echte player" :cooler:

Petekay
13 juli 2007, 11:25
En vooral vaak de volgende woorden gebruiken:

Afgesteld door dure gitaarbouwer Fred Fretje

Enz.enz. :)

Die is wel grappig.
Maar bij jou ga ik zeker geen gitaar kopen :)