PDA

View Full Version : Status Quo/ lichtenvoorde



Danielovich
10 juli 2007, 19:45
27 julli
Status Quo in lichtenvoorde(achterhoek)
entree 20 euro.

Bassbitch
10 juli 2007, 22:20
Vet, waar precies en hoe laat enzo?

Danielovich
11 juli 2007, 10:36
bij de zwarte cross van 23.00 uur to 00.30 uur zoals ik al zij kaartjes kosten 20 euro. er komen ook nog andere grote bands zoals whitin temptation, normaal, di-recht, luie hond, J-stars en de beatbusters en hier de lijst met de rest van de band http://www.zwartecross.nl/2007/index.php?p=13&id=1

Danielovich
11 juli 2007, 10:37
vergeet ik helemaal Jovink en de voederbietels op te noemen

vox
12 juli 2007, 21:46
wihin temptaion en di-rect op de zwarte cross??

vulvasonic
26 juli 2007, 00:02
Met een beetje mazzel ben ik er ook!
Het zal pas de tweede keer zijn dat ik mijn JEUGDHELDEN in het ECHT zal aanschouwen. Ik heb er zoveel zin in!!!!!!!!!

Vorig jaar heb ik ze (voor het eerst dus) gezien in de Heineken Music Hall. Die Gasten komen op, het publiek deint meteen op en neer en blijft dat doen tot de laatste tonen van het concert wegsterven. :rockon:

Als ik ECHT goed vrolijk wil worden, zet ik Status Quo op. Werkt (bijna) altijd!

(en nu maar hopen dat dat vrijkaartje geregeld kan worden!) :o

vox
26 juli 2007, 00:37
Met een beetje mazzel ben ik er ook!
Het zal pas de tweede keer zijn dat ik mijn JEUGDHELDEN in het ECHT zal aanschouwen. Ik heb er zoveel zin in!!!!!!!!!

Vorig jaar heb ik ze (voor het eerst dus) gezien in de Heineken Music Hall. Die Gasten komen op, het publiek deint meteen op en neer en blijft dat doen tot de laatste tonen van het concert wegsterven. :rockon:

Als ik ECHT goed vrolijk wil worden, zet ik Status Quo op. Werkt (bijna) altijd!

(en nu maar hopen dat dat vrijkaartje geregeld kan worden!) :o

jah ze waren goed....

vulvasonic
28 juli 2007, 13:35
Ik vond het gisteren een beetje tegenvallen.
Aan Status Quo heeft het niet gelegen, die waren ouderwets goed. Maar het geluid van (vooral) Parfitt was te fuzzy en zakte daardoor wat meer weg naar de achtergrond.

En ook de sfeer vooraan liet te wensen over. Och, geen echt vervelende dingen voorgevallen, maar een (mini) mosh-pit bij Status Quo??????
Kom op zeg!!!!
Als ouwe lul wil ik, net als veel andere ouwe lullen met mij, gewoon een goed zicht hebben op mijn jeugdidolen en vooraan gaan staan (wat ik dus ook deed). Maar het is knap irritant als er dan allemaal van die jonge knullen, die feitelijk maar weinig met Quo hebben, je omver trekken of tegen je aan staan duwen.
Flikkker op, of ga naar Metallica of nog erger!!!!!!

Maar verder, tof!!!!!!
Ik kon Rick Parfitt gewoon RUIKEN, zo dichtbij stond ik. En dat terwijl ik een verstopte neus had! :D

vox
28 juli 2007, 14:39
tjah zwarte cross he.. maargoed ik vind status quo ook goed.. ik verkies ze boven metalica