PDA

View Full Version : Cool



skabouter
10 juli 2007, 18:06
tadaaaaaaa. hondo II gitaartje op de kop getikt voor geen geld paar weken terug en ik heb haar zojuist zelf wat gecustomized :) helemaal volgens mijn (herkenbare) stijl, zullen sommigen denken :D

zo was ie eerst:

http://i37.photobucket.com/albums/e68/skabouter58/HondoII.jpg

skabouter
10 juli 2007, 18:06
en nu zo !!!

http://i37.photobucket.com/albums/e68/skabouter58/customhondo.jpg

http://i37.photobucket.com/albums/e68/skabouter58/customhondo2.jpg

http://i37.photobucket.com/albums/e68/skabouter58/customhondo3.jpg

VET ONIEDA?????

heinz3110
10 juli 2007, 18:10
Niet mijn ding, sorry. (Te grote slagplaat , vind ik ook, maar goed, dat is het model denk ik dan)


Wel gaaaaaave gitaarband trouwens!

Roro92
10 juli 2007, 18:10
Ju bent un un vergetuh!

Vet :)

Die strap, welk merk/type is dat?!

Nocki
10 juli 2007, 18:10
Leuk man Ska! super! congrats!

Negative K3 fan
10 juli 2007, 18:12
racing stripes zijn de shit :D

Realeigo
10 juli 2007, 18:14
W00t ik heb dezelfde strap als ska! :rockon:

Coole gitaar trouwens!

Jay75
10 juli 2007, 18:16
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/101769509-fender-cyclone-ii-mustang-body-3-x-jaguar-pick-up-gitaar.html%3Freturn%3DeJwFwcEJwCAMAMBdHMDYRz9xmkA FRaMhSQtSunvvCA98G6ZseCYMvHN1FwR4ivYlZUYm7S6DyC3OA bcVpYvbBN5RqoT8%252FRn2GBc%253D%26df%3D1

haha, komt me dus heeeel bekend voor :)

Luke-wannabe
10 juli 2007, 18:20
VET!
Moet ook nog een keer zon gitaartje hebben. Daar dikke hummies in knallen en gaan

skabouter
10 juli 2007, 18:20
hehe ja zoiets is het :) maar mijne is een copy, en was maar 35 euro!!!
geen geld, want hij heeft;
-geweldig neckje!!! werkelijk waar!
-heerlijke cleane twang

verder niet veel goeds, de electronica rammelt wat, er zit maar 1 sound op. 1 knopje is afgebroken.

maar hij is eigenlijk best leuk zo, helemaal nu met de nieuwe looks! mss issie het wel waard om nog beetje verder te upgraden. nieuwe tuners heeft ie nodig (ontstemmen niet, maar zijn wel gammel), en ik zou wel een hum/hotrail in de brug willen, maar dan wel met een 3way switch. (zat erop, maar werkt nu dus niet meer!) ach, toekomst muziek!

en die band was ooit 6 euro bij feedback:P vooral gekocht voor het geel. ik draag hem meestal met de letters naar mn toe, zodat je gewoon een gele band overhoud.

wietse
10 juli 2007, 19:01
hehe ja zoiets is het :) maar mijne is een copy, en was maar 35 euro!!!
geen geld, want hij heeft;
-geweldig neckje!!! werkelijk waar!
-heerlijke cleane twang

verder niet veel goeds, de electronica rammelt wat, er zit maar 1 sound op. 1 knopje is afgebroken.

maar hij is eigenlijk best leuk zo, helemaal nu met de nieuwe looks! mss issie het wel waard om nog beetje verder te upgraden. nieuwe tuners heeft ie nodig (ontstemmen niet, maar zijn wel gammel), en ik zou wel een hum/hotrail in de brug willen, maar dan wel met een 3way switch. (zat erop, maar werkt nu dus niet meer!) ach, toekomst muziek!

en die band was ooit 6 euro bij feedback:P vooral gekocht voor het geel. ik draag hem meestal met de letters naar mn toe, zodat je gewoon een gele band overhoud.

heb net zo'n secreet gehad en inderdaad de hals is het enige goede aan dat ding, en die tremelo's zijn ook best wel leuk, behoorlijk stemvast ook nog, maar voor de rest bagger.
zo'n ding kan je beter slopen voor de hals dan verkopen want ze zijn geen reet waard.
ska je kan zelf wel een tremelo arm maken van de steel van een oude vleesvork oid, gaatje boren boutje met zelfborgend moertje er doorheen en klaar.
trouwens het volledige type is de HFM-2 volgens lord bizarre gemaakt rond 1977.

Blend
10 juli 2007, 19:12
Wat heb je d'r nu aan verandert? de slagplaat en een gitaarband eraan gehangen zo te zien..

jorrit
10 juli 2007, 19:16
nice man! stukken beter dan hoe ie dr eerst uit zag. nu nog ff iets van die kop afzagen en mooi rood kleuren :D

Bart_Blueprint
10 juli 2007, 21:22
Ska :rockon:

skabouter
10 juli 2007, 22:00
Wat heb je d'r nu aan verandert? de slagplaat en een gitaarband eraan gehangen zo te zien..

en de elementen geverfd he :D ach, simpele ingrepen, maargoed, zelf in een uurtje gedaan! ik vind het leuk!

Ritch
10 juli 2007, 22:03
Wat is er gebeurd met die Iba ES?

Realeigo
10 juli 2007, 22:51
als je hem helemaal af wilt maken zou ik de race strepen ook nog geblokt verfen.

skabouter
11 juli 2007, 00:47
die ES345 krijgt ook 2 leuke custom eigenschapjes :) een plaatje op de slagplaat, en een naam op de trussrodcover! wat precies vertel ik later.......

en die strepen blokken dacht ik ook al aan, maar dat vind ik toch minder mooi, om over die lak heen te plakken. ik laat t maar even zo.

Harry
11 juli 2007, 16:36
hij is leuk!!! Ik heb ooit ook zoiets gedaan, foto staat in mijn webshots voor wie interesse heeft.

BLOK182
11 juli 2007, 17:03
Gaaf gitaartje! Vond het origineel ook al heel erg leuk!

maxcroes
11 juli 2007, 23:37
aaaaaaaah waar koop ik zon strap

Brammibal
11 juli 2007, 23:40
kom op, zoveel muziekwinkels hebben dat ding hangen.
Ik zie die strap zo vaak op optredens.

Nielsje
11 juli 2007, 23:57
Suf dat de helft van de reacties over je strap gaan ska..

Maar, ik ben trots op je! De blokjes zitten er inderdaad strak op, en je kan inderdaad eens overwegen om ook die blokjes op de strepen te zetten, das wel geinig..

Mag ik een gokje doen wat erop je iba komt? ik denk dat het al weet... :sssh:

maxcroes
14 juli 2007, 23:51
kom op, zoveel muziekwinkels hebben dat ding hangen.
Ik zie die strap zo vaak op optredens.

Ik heb er nog nooit een gezien in muziekwinkels...alleen online, heb er net eentje besteld, is wel lache

vulvasonic
15 juli 2007, 02:05
Niets mooiers dan een goedkoop gitaartje die je helemaal naar je eigen hand weet te zetten en dan ook nog goed blijkt te zijn.

Ik ben geen zweverig mens, maar ik geloof echt dat je je ziel in een gitaar kan leggen door ermee te kloten tot het helemaal jouw ding is.

Gefeliciteerd! :)

up-guitarman
15 juli 2007, 10:45
Ik vind het persoonlijk niet zo mooi, die slagplaat en die pickup covers. Maar dat maakt niks uit, jij maakt er jou ding van, en dat is cool !!! ;)

skabouter
15 juli 2007, 16:40
dank, vulv en upgui! :) ja zoiets is toch leuk, lekker kloten met een goedkoop ding! ik heb laatst ook besloten dat ik mn mooie parker toch maar niet ga customizen, die is toch wat duur. ik ga beetje geld steken in het beter maken van die hondo! plan is:
-2 nieuwe humbuckers
-coiltap toggleswitches, zodat ze naar singlecoil kunnen worden gezet
-3 way switch erop
-2 volume controls, geen tone!

verder is de neck goed genoeg, en de tuners ga ik vervangen met die van de gitaar die ik na de hondo voor weinig geld gekocht had,d ie zijn goed genoeg. de body laat ik zo, hout zal wel multiplex zijn, maar das dan jammer. gewoon goeie pu`s erin en t klinkt best!

dus het wordt idd een leuk eigen bakkie! moet ook nog iets met de kop doen, er staat nu Hondo II en dat moet eraf natuurlijk :D mss iets van Skabouter verven/graveren oid.

Nocki
15 juli 2007, 19:36
Leuke gitaar!!!

Dweezman
15 juli 2007, 20:07
ik vind 'm fijn!

skabouter
15 juli 2007, 20:59
thnxes :) hij wordt fijner! tenminste, Als Fred het ziet zitten, kben zelf nogal een techniet (variant op de techneut)