PDA

View Full Version : Piekhaar stelt zich voor



Piekhaar
10 juli 2007, 17:28
Hoi, ik ben Piekhaar, in het dagelijkse leven ook wel gewoon bekend als Bas en ik woon in Bergen op Zoom. Ik snuffel al een tijdje zo af en toe rond op het forum en het leek me gewoon eens tijd om mezelf te registreren.

Ik speel nu ongeveer 4 tot 5 jaar gitaar en ben begonnen ooit met een 10 wat A-muse versterkertje en een Vester Stage series gitaar (die ik nog steeds heb). Tegenwoordig produceer ik mijn herrie (zoals mijn moeder het lang heeft genoemd) met de volgende gitaren en apparatuur:
- Epiphone Les Paul '57 Goldtop (mijn laatste aanwinst)
- Epiphone Les Paul custom
- Een (inmiddels meerdere keren) verbouwde Vester Stage Series met EMG-81 pickup
- Een oude gare A-Muse akoestische gitaar om overal mee naar toe te slepen
- Marshall JCM900 100 watt versterker over een 1960a cabinet
- Roland Cube30 voor thuis ook nog iets te kunnen doen.

Ik speel voornamelijk punkrock met mijn band (http://www.appendixpunkrock.nl) en speel het liefst live. Als ik een favoriete band zou moeten kiezen is dat de Heideroosjes. Andere bands die ik ook zeer goed vind, veel naar luister of kan waarderen zijn: Greenday, NOFX, Blink182, Rammstein, 3 doors down, Flogging Molly, Janez Detd, Nerf Herder, Toy Dolls, The Offspring en nog heel veel meer. Ik ontdek ook wekelijks weer nieuwe artiesten die ik geweldig vind.

Verder ben ik in het dagelijkse leven 4e jaars student Grafimediatechnologie aan de Hogeschool Rotterdam en zelfstandig ondernemer.

repelsteeltje
11 juli 2007, 10:07
Welkom hier,
Het is niet helemaal mijn ding om te spelen maar erg leuk om naar te kijken die band van jullie,

Piekhaar
11 juli 2007, 10:36
Dank je, dat is de bedoeling, dat de band leuk is om naar te kijken (en te luisteren). :)

rocker_71
11 juli 2007, 11:57
Welkom, toffe bandbus ook!

Piekhaar
11 juli 2007, 16:23
Dat vonden ze van Musicmaker ook :)