PDA

View Full Version : wie kent dit merk?



Niehoff
16 januari 2003, 16:09
hallo mensen,

ik heb toen een gitaar gekregen om een beetje te leren spelen. maar nu ik een heel klein beetje meer van gitaren afweet vraag ik me af wat voor een gitaar ik heb want hij is bij mij onbekend. Er staat avora op en je kan ff bij het plaatje kijken hoe die er (niet) uitziet. ik hoop dat jullie me hier iets over kunnen vertellen.

zie hier een foto ervan:

http://images.cu2.nl/cu2.nl/343/944/pics/0.jpg

alvast bedankt voor de moeite!

groeten danny

ps. bij de vorige topic is er iets fout gegaan dus kan verwijderd worden.

Niehoff
16 januari 2003, 16:15
waarom een error?

Niehoff
20 januari 2003, 13:43
hoi, had een error. nu niet meer dus kick hem weer ff op.

dank u

Harry
20 januari 2003, 14:13
Avora is de merknaam van A. Voerman uit (ik dacht) Amersfoort. Meestal kocht hij ergens (China of zo?) rommel en plakte daar zijn merk op. Ik weet niet of dit ook voor jouw gitaar geldt.
Bijna legendarisch zijn de Avora-versterkers, menig beginnend bandje geeft door gebruik van deze versterkers een rotte-tomaten-toestand om de oren gekregen.

vulvasonic
20 januari 2003, 16:53
Klopt.

Ik heb nog een Avora versterker van een wisse dood gered, door hem van de stortplaats te halen.
Hij doet nu dienst als basversterker (gewoon voor de lol thuis), omdat ik mijn andere versterkers niet aan de frequenties van een bas waag.

Het brengt geluid voort.
;]

Ic3gl0vE
20 januari 2003, 21:49
een vriend van mij heeft ook zo'n gitaar maar dan zonder naam op de hals. Kutding man!

Niehoff
20 januari 2003, 23:23
oke mensen bedankt voor de info.

het is idd een kutgitaar. haha. maar heb geen geld om een andere te kopen :sad: maar ja. er komt wat geluid uit.

bedankt, danny