PDA

View Full Version : Een van de lelijkste die ik ooit heb gezien...



Negative K3 fan
10 juli 2007, 16:12
en dat is dit gedrocht, een custom gitaar van michael, contactpersoon van shamray, ik heb deze gitaar een beetje gevolgd en ik vond de schets al afschuweijlijk, zo afschuwelijk dat ik mn mening niet meer onder stoelen of banken kon steken en dat werd me niet in dank afgenomen. Nu is hij af en net zo lelijk als dat ik had verwacht:

http://rockandroller.net/postnuke/html/index.php?name=PNphpBB2&file=download&id=1028
http://rockandroller.net/postnuke/html/index.php?name=PNphpBB2&file=download&id=1025
http://rockandroller.net/postnuke/html/index.php?name=PNphpBB2&file=download&id=1023
http://rockandroller.net/postnuke/html/index.php?name=PNphpBB2&file=download&id=1022

jammer dat ik niet kan hotlinken

G.G.
10 juli 2007, 16:14
Zonde van zo'n mooie plak esdoorn.

Roro92
10 juli 2007, 16:14
Hoeveel elementen en knopjes kan je op een gitaar stoppen?! Holy monkey!

Dekkz0r
10 juli 2007, 16:16
ja ik vind de bodyshape echt wel tof (beetje Strat met SG gemixt)

Maar 4 elementen zijn wat mij betreft overdone :satisfie:

Itarildë
10 juli 2007, 16:18
Zonde van zo'n mooie plak esdoorn.

helemaal mee eens..
werkelijk alles (aan het uiterlijk) is fout aan die gitaar http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/g080.gif

Speeddemon
10 juli 2007, 16:20
even half off-topic, maar NegK3, hoe zie jij Shamray nu?
Ik zit al een tijdje met het idee te spelen om een custom Les Paul te laten bouwen en hij heeft een goeie prijs natuurlijk, maar ja, nadat jij weet ik het hoe lang op je Shamray hebt moeten wachten, heb ik zo m'n bedenkingen bij hem.

smandert
10 juli 2007, 16:41
Ach, kitsch is soms ook okee. Had iets veel ergers verwacht na die startpost.

Butger
10 juli 2007, 16:43
Wat zijn dat trouwens voorn vage pickups, die middelste 2..? :???:

Geen pics van de headstock? Die zou het wel eens helemaal kunnen afmaken...

..qua kotsgehalte

jimihattricks
10 juli 2007, 16:49
wat is dat toch.. zodra iets een beetje 'out of the box' is, vindt iedereen het gelijk lelijk... ik vind het juist tof dat er nog mensen zijn die tussen alle strat-, tele- en les paul-klonen nog s met originele ideeen komen..

en die pickups zijn volgens mij of van lace, of van blade..

soundbound
10 juli 2007, 16:52
het mag dan wel tof zijn, het ding blijft onwaarschijnlijk lelijk............

jonesd
10 juli 2007, 17:30
Deze doet mij qua opzet denken aan:

http://i118.photobucket.com/albums/o90/brunodb/mijndroomgitaar.jpg

:stop: :stop:

Piekhaar
10 juli 2007, 17:30
Mooi is anders, maar ik heb lelijker gezien :)

dunnoaname
10 juli 2007, 17:36
Vind de vorm wel OK eigenlijk, de bigsby ziet er alleen beetje vreemd uit op deze gitaar, terwijl ik bigsbys heel mooi vind. Ook de elementen maken het wat te druk. Lijkt me iig heel functioneel, door de vele controls en du goed fret acces.

Danieldg
10 juli 2007, 17:43
Ik vind het best nogwel een mooie gitaar, en die 4 elementen zijn toch niet raar?
zit op driekwart van alle gitaren (humbuckers! xd)

Negative K3 fan
10 juli 2007, 18:17
even half off-topic, maar NegK3, hoe zie jij Shamray nu?
Ik zit al een tijdje met het idee te spelen om een custom Les Paul te laten bouwen en hij heeft een goeie prijs natuurlijk, maar ja, nadat jij weet ik het hoe lang op je Shamray hebt moeten wachten, heb ik zo m'n bedenkingen bij hem.

prima tevreden over mijn shamray, heb alleen al een hele tijd niet echt meer electrisch gespeeld... een andere gitaarnetter heeft nummer 6 al in de maak, zo'n fan is hij. Het hout en lakwerk is namelijk echt prima en die van mij ziet er echt fenomenaal uit. Jammere is dat shamray tegenwoordig niet echt heel goedkoop is, als je wat goedkoops wilt en een LP clone zou ik kijken naar Atlas.

wat ik trouwens lelijk vind aan de gitaar:
- die afschuwelijke overdreven quilted esdoorn plank
- dat in combinatie met gouden hardware
- een of andere mislukte gouden bigsby
- de vorm natuurlijk
- de drukte op de body
- de elementen
- de headstock

echt alles, afschuwelijk!

Speeddemon
10 juli 2007, 18:42
prima tevreden over mijn shamray, heb alleen al een hele tijd niet echt meer electrisch gespeeld... een andere gitaarnetter heeft nummer 6 al in de maak, zo'n fan is hij. Het hout en lakwerk is namelijk echt prima en die van mij ziet er echt fenomenaal uit. Jammere is dat shamray tegenwoordig niet echt heel goedkoop is, als je wat goedkoops wilt en een LP clone zou ik kijken naar Atlas.

Hoe zit 't dan met de prijzen van Shamray tegenwoordig?
(was dat niet iets met een exclusief dealership via één of andere zaak in NL?)

telepathic
10 juli 2007, 19:18
Nu is hij af en net zo lelijk als dat ik had verwacht

Lijkt wel een PRS :cooler:

Ik durf het bijna niet te vragen maar heb je ook een foto van de headstock?

Kim Wilson
10 juli 2007, 19:37
...
wat ik trouwens lelijk vind aan de gitaar:
- die afschuwelijke overdreven quilted esdoorn plank
- dat in combinatie met gouden hardware
- een of andere mislukte gouden bigsby
- de vorm natuurlijk
- de drukte op de body
- de elementen
- de headstock

echt alles, afschuwelijk!
Ja, en? Het is toch niet jouw gitaar? Beetje raar topic...

gerritje tralalalala
10 juli 2007, 20:59
valt er ook nog een soort van "te spelen" op dit ding, al die knoppen en zeker die bigsby zitten toch enorm in de weg lijkt mij.

En verder hij is egt schijtlelijk, ik ben al geen fan van gouden hardware, maar dan ook nog overdreven veel regelaars en schakelaars waar niemand iets van begrijpt.

bah, bah, bah.

Wimvdb
10 juli 2007, 21:19
IK vind hem on-ge-loof-e-lijk geil !

allochthomas
10 juli 2007, 21:39
ik kan nou niet meteen zeggen dat hij er lelijk uitziet, ziet er best leuk en apart uit.

Saf
10 juli 2007, 22:23
Ik heb normaal een schurfthekel aan en goude hardware en dit soort tops vind ik normaal te overdone. Ben meer van de klassieke fender look. Maar op een of andere manier vind ik het allemaal in deze gitaar best mooi eigenlijk.

Lekker appart. Een beetje vreemd maar wel lekker.

Damius
10 juli 2007, 22:28
Ik vind het een beetje raar van je dat je zomaar iemand z'n gitaar (zelfbouw n.b.) in een topic post met de naam: één van de lelijkste die ik ooit heb gezien. Geef de topic dan een andere naam en vraag naar meningen ofzo. Beetje asociaal imo.

Anyway, ik vind het jammer van de gouden hardware, als dat zwart was of een andere neutrale kleur dan was ie echt wel tof geweest!

LP_CL
10 juli 2007, 23:21
Ach, kitsch is soms ook okee. Had iets veel ergers verwacht na die startpost.
hehe, ik had eigenlijk een afgrijselijke telecaster verwacht :)

Negative K3 fan
11 juli 2007, 00:45
Hoe zit 't dan met de prijzen van Shamray tegenwoordig?
(was dat niet iets met een exclusief dealership via één of andere zaak in NL?)

prijzen gaan richting nederlandse prijzen... en voor dure dingen betaal je ook echt veel. Daarmee bedoel ik dat een simpel alder stratje met normale maple neck en goedkope rosewood toets bijzonder goed te betalen is, maar zodra er wat luxere houtsoorten in komen ga je echt betalen. instrument grade flame maple top is al minstens 500 dollar extra geloof ik, maar dan heb je wel wat moois.

bestellen kan gewoon rechtstreeks zonder nederlandse dealer.

Speeddemon
11 juli 2007, 03:01
prijzen gaan richting nederlandse prijzen... en voor dure dingen betaal je ook echt veel. Daarmee bedoel ik dat een simpel alder stratje met normale maple neck en goedkope rosewood toets bijzonder goed te betalen is, maar zodra er wat luxere houtsoorten in komen ga je echt betalen. instrument grade flame maple top is al minstens 500 dollar extra geloof ik, maar dan heb je wel wat moois.

bestellen kan gewoon rechtstreeks zonder nederlandse dealer.
Damn, mijn super Les Paul (neck thru, 25" scale), die eigenlijk een soort halve Dean Hartail werd, maar met een set EMG's, oranje flame maple translucent, zou op $2925 komen. :nervous:

Granted, hij is custom made, maar ja, voor dat geld... poeh hee. :chicken:

jimihattricks
11 juli 2007, 12:46
holy crap dan kun je beter zelf aan het bouwen gaan idd..

vulvasonic
11 juli 2007, 18:46
Ik vind 'm super!!!!!!!!!! :D

Joey Handsome
11 juli 2007, 18:55
Superlelijk ja.

Melon1510
11 juli 2007, 18:59
Iets te veel goud...
Maar afgezien van de kleur vind ik 'm best meevallen :satisfie:

Qua finish vind ik hem wel iets weghebben van de Gibson LP Custom Joe Perry...
http://www.gibsoncustom.com/flash/products/signature/perry/JoePerry.html

Javaca
11 juli 2007, 22:03
IK vind hem on-ge-loof-e-lijk geil !
Boor d'r een gat in en have fun...