PDA

View Full Version : Stagebedrijf gezocht...



gitaarhaantje
10 juli 2007, 15:44
Beste gitaarforummers..

Ook hier maar ff een post....

Ik ben een student Kunst en techniek ( saxion hogeschool enschede) en ik ben op zoek naar een stagebedrijf.
De richting waarin ik graag een stage zou willen lopen is: audio/ licht.

Hierbij moet gedacht worden aan bedrijven die audio onder reclames plaatsen, geluidsstudio's maar ook bedrijven die het geluid/licht op festivals verzorgen.

Nu heb ik zelf heel veel gezocht aangezien ik van plan ben om in september op stage te gaan en toch is het moeilijk om een bedrijf te vinden. Als iemand nog tips heeft dan zijn ze van harte welkom!!!!!

Gr Laurens

Maurice_732
10 juli 2007, 16:37
Een stage zoeken op gitaarnet??? :mad:
Dat hoort zeker niet in dit topic, slotje

El Capitain
10 juli 2007, 18:16
Probeer eens een poppodium, zoals bijv. Tivoli...

Hallie
10 juli 2007, 18:24
Een stage zoeken op gitaarnet??? :mad:
Dat hoort zeker niet in dit topic, slotje

laat die jongen toch rondvragen voor een stage, hoezo niet dit topic. audio heeft toch met recording te maken?

of wilde je het soms bij moderne versterkers zien?

bert k
10 juli 2007, 19:04
Een stage zoeken op gitaarnet??? :mad:
Dat hoort zeker niet in dit topic, slotje
Gezeur... Laat dat lekker aan de mods over.

ruezzz
10 juli 2007, 21:31
Misschien handig als je vermeldt in welke regio/omgeving je wilt stage lopen (Enschede?)

RTV Oost misschien?

Of: http://dtgi.detelefoongids.nl/dtgi/bedrijvengids/Geluidsinstallatieverhuur/Enschede/2119.ZoekVerderInDeBedrijvengids.BOOKAREA.Geluidsi nstallatieverhuur.01P2007.basicred;jsessionid=DA5B 476F6528814CCDF29738A894B5D0?inputPage=landingpage s

gitaarhaantje
11 juli 2007, 11:58
oeps sorry... het liefst loop ik stage in de omgeving van enschede inderdaad.. maar ik wil ook best naar utrecht/amersfoort reizen maar niet veel verder...