PDA

View Full Version : North sea jazz



JV
10 juli 2007, 13:50
nog geen topic hierover? nouja

vrijdag, zaterdag en zondag is er weer het north sea jazz festival in ahoy.

nog mensen van hier die van plan zijn te gaan? ik zal er op de zondag rondhangen in ieder geval. kijken of er nog wat inspiratie opgedaan kan worden.

meer info op www.northseajazz.com

future2future
10 juli 2007, 13:54
Het is dat ik al op vakantie ben anders was ik zeker gegaan, alleen steely dan is al het geld van het kaartje waard!

yanto
10 juli 2007, 15:26
Jaaa ik moet er weer werken dus ben zeker van de partij :D

Pais
10 juli 2007, 16:14
Ik vond het programma een beetje tegen vallen. Ik was van plan dit jaar mee te gaan maar ik zet toch mn joker in.

Henkie spenkie
10 juli 2007, 16:32
Damn north sea jazz, daar wil ik echt al jaaaaren heen, maar het is zo duur :sneaky: Later, als ik groot en rijk ben.. :roll:

yanto
10 juli 2007, 16:40
Ja dat vond ik ook wel een beetje toen ik het programma zag. Al die ouwe jazzlegendes zijn een uitstervend ras aan het worden, dus die zullen steeds schaarser worden helaas. Gelukkig heb ik er de afgelopen jaren nog genoeg kunnen zien.
Het programma wordt derhalve steeds moderner, wat goed is, hoewel sommige dingen Snoop Dog :S

Er zitten nog steeds dingen tussen die ik graag wil zien, Steely Dan, Steps Ahead, Tuck & Patti.
En ik wordt er nog voor betaald ook, dus ik mag niet klagen :D

savecracker85
10 juli 2007, 21:12
ik ben er de zaterdag en zondag..Kijk het meeste uit naar Larry Carlton & Robben Ford :)

Benjamin Blue
10 juli 2007, 21:18
owww....poep mann....k kan er helaas nie toe....
ben dan op vakans...... :dontgeti:

Tristan
10 juli 2007, 21:25
De vrijdag is echt waanzinnig, Steps Ahead (helaas wel zonder Michael Brecker), Scofield Medeski Martin & Wood, E.S.T, Nils Petter Molvaer/Bill Laswell, Ojos de Brujo, The Roots, Amon Tobin...

future2future
11 juli 2007, 18:06
Ik vind het programma ook tegen vallen, er zijn enkele te gekke dingen, maar bijna niks waarvan ik zeg "dat MOET ik zien"

jaap-regelink
12 juli 2007, 21:10
ik wil wel , maar heb geen geld. want ik wil alle 3 de dagen, anders ga ik niet. wel balen, want wou graag naar Sly and the Family Stone :D

new deep
14 juli 2007, 00:02
Net naar de NSJ reportage op NL 3 zitten kijken..waarom laten ze nou die Paul Anka een half uur zien en verder Katie Ammehoela..

Marcus Miller wil ik zien!!

tuonra
15 juli 2007, 00:26
euh.. NSJ is/was live op de pc te volgen:

http://player.omroep.nl/?aflID=3108541

net Joe Bonamassa en Larry Carlton (Robben Ford) meegepikt :cooler:

moet nog even kijken of er voor de zondag nog wat aardigs voorbij komt..

spanky_franky
15 juli 2007, 09:31
Wahaa! Ik heb gisteren bij de muntenkassa's gewerkt @ North Sea Jazz, en heb toch nog Steely Dan, Joe Bonamassa deels meegekregen (het was erg rustig) en vanaf 10 uur nog veel meer waaronder Robben Ford & Larry Carlton...

Heb wel op Rotterdam CS geslapen (stomme doos waarmee ik zou terugrijden wa s vertrokken.. Grrrr) maar dat boeit niet, het is toch vakantie.

sofa
15 juli 2007, 09:59
Het is dat ik al op vakantie ben anders was ik zeker gegaan, alleen steely dan is al het geld van het kaartje waard!

Zie ik volgende week in Hamburg :-)

EuroCinema
15 juli 2007, 20:29
Jahaa, zaterdag was Steely Dan enorm lekker, Carlton en Ford samen wat te rocky voor mijn smaak maar wel goed, en Chuck Loeb erg imposant. En vrijdag bliezen zowel Scofield als Goudsmit het dak eraf! Mooi festival.

DTmaster
18 juli 2007, 09:59
iemand Gino Vannelli nog gezien ??? ik wou er wel naartoe gaan maar het was ietjes te duur


iemand dus die mij kan vertellen hoe het was !!!!


o.a welke nm'rs enzo

Robert H
18 juli 2007, 12:18
Katie Ammehoelahttp://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gifhttp://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gifhttp://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gif

jaspie
18 juli 2007, 17:33
raul midon was kickass en maceo parker ook. En de clinic met marcus miller ook. En nog zat andere dingen gezien.