PDA

View Full Version : GAS voor Mayones Setius



Lacrymosa
10 juli 2007, 12:43
Het is al weer tijden geleden dat ik voor het laatst hier een post heb geplaatst.
Voor de gene die mij niet kennen: www.Apparition.nl
Voor de gene die mij wel nog kennen: "Get a live"
Maar ik heb nu toch zon enorme GAS aanval dat het begint te stinken. Ik moet het even kwijt.

Ik heb sinds ruime tijd bijzonder veel GAS voor een Mayones Setius GTM
Een bolton superstrat achtige van mahonie met een maple top.
Er zijn hier 2 versies van, de gewone, en de lizard met een mooi Amazaque top in natural finish.
Dus ik mayones, in polen, een mailtje gestuud met de vraag wat de mogelijkheden zijn tot customizen.
Binnen een paar uur een mailtje terug met de meest waanzinnige opties.

Een van de dingen die ik graag zou willen is een mooie custom inlay.
In ons bandlogo staan 2 P's waarvan de eerste in spiegelbeeld (denk aan qp)
En aangezien mijn initialen PP zijn (Peter Paul) leek mij het wel vet omdat ingelegd te hebben rond de 12de fret.

De kleur wordt waarschijnlijk trans black of de natural finish van de Lizard uitvoering.
Overige opties zijn:
een gebonden kop en fretboard (90 euro per stuk)
Piezo brug + preamo (120 euro, niet duur lijkt me zo, maar even kijken of er budget voor is)
Locking tuners (schaller 85 en sperzel 120 euro) de schallers komen er wel op denk ik

Nu eerst het geld is bij elkaar rapen.

Iemand ervaringen met deze gitaren? ik had vernomen dat er een aantal endorsee's is op dit forum?

Damn, man, ik heb zoveel gas adt het goed begint te stinken

BLOK182
10 juli 2007, 13:39
Ik heb de Lizard Pro (volgens mij heet ie zo?) vastgehad bij Musicstore, hele mooie gitaar. Niet helemaal mijn straatje, maar ik vond het naturel hout wel erg mooi, en een apart uiterlijk, classy. Verder niet ingeprikt en uitgebreid getest, maar het voelde goed en zag er goed uit!

Jay Cal
10 juli 2007, 18:08
Rustig aan Peet, je Setius komt er wel. En daarna een Regius, en een Forum etc etc totdat je echt rond moet lopen met een bordje ontploffingsgevaar (of in ieder geval gevaarlijke (gas)stoffen).

Gas is heerlijk! Ik weet er alles van. Zodra straks mijn gas weer een beetje minder is zal ik de opbrengst met de forumleden hier delen.

Gaat jij nou nog maar ff doorsparen en hem snel bestellen... dan kunnen we hem nog gebruiken op de nieuwe plaat.

Negative K3 fan
10 juli 2007, 18:13
heb je misschien wat pics of een website??

ik zou trouwens oppassen met trans black, het kán heel mooi worden, maar het is veel makkelijker om trans black behoorlijk te laten mislukken en je zult dus moeten vertrouwen op degene die hem spuit.

interessander
10 juli 2007, 19:02
mayones.com voor meer info.
Die dingen zijn wel prijzig zeg bij de music store, als daar die opties nog bijkomen zit je al gauw richting de 2000, of is het goedkoper als je het bij mayones bestelt?
Ik vind het er verder wel goed uitzien, een customshop met redelijk ingetogen modellen. Geen belachelijke flamed tops, een overdaad aan gouden hardware en meer van dat soort kitsch.

Lacrymosa
10 juli 2007, 22:03
mayones.com voor meer info.
Die dingen zijn wel prijzig zeg bij de music store, als daar die opties nog bijkomen zit je al gauw richting de 2000, of is het goedkoper als je het bij mayones bestelt?
Ik vind het er verder wel goed uitzien, een customshop met redelijk ingetogen modellen. Geen belachelijke flamed tops, een overdaad aan gouden hardware en meer van dat soort kitsch.

Precies. geen overdone bull^%&^%& gewoon mooi.
En de prijs valt mij eigenlijk best mee
Voor zover je op recenties kan afgaan, dit ding en dit merk, krijgt(en) bijzonder goede critieken en het merk wordt vooral geroemd voor het grote aandacht voor detail.

Orgasmocaster
11 juli 2007, 03:35
hmmmmmmmmmmmm
http://www.consumerist.com/assets/resources/2006/09/hellmans.jpg