PDA

View Full Version : Fender Jazz bass van het jaar 71 gestolen!



Dieter De Mits
9 juli 2007, 18:07
Beste vrienden,


Gisteren is uit mijn auto een Fender Jazz bass van het jaar 71 gestolen :angry: .De “bas van mijn leven” zat in een hoes van het merk Rockbag.Zowel de bas als hoes kan je in bijlage op foto terugvinden.Helaas kan ik nog geen duidelijker foto als deze geven.
Het is dus een sunburst-model van 71’.De slagplaat en kappen van rond de pickups heb ik er afgehaald.Voor de rest is er op de achterzijde een stukje verf af waardoor je het hout kan zien.Meer details kan ik momenteel nog niet geven.
Als u dit bericht kan doorsturen naar iedereen in uw emailcontacten, kunnen we misschien via deze weg de basgitaar opsporen.Je weet maar nooit…
Om het even welke tip rond deze zaak mag je doormailen naar dieterdemits@yahoo.com oftewel bellen naar 0475746752 .

De wanhoop nabij groet ik jullie,

Dieter De Mits
0475746752

Bassbitch
9 juli 2007, 19:57
Balen! Hopelijk vind je hem nog terug!

De foto kunnen we niet zien, misschien kun je hem gewoon posten? Als je hem ergens op internet upload (www.photobucket.com (http://www.photobucket.com/) of www.imageshack.com (http://www.imageshack.com/) bijvoorbeeld) kun je de foto hierna hier posten door de link naar de foto tussen en te zetten.

Benjamin Blue
9 juli 2007, 21:59
kun je trouwens ook vertellen ongeveer waar je auto stond....

bah,stelletje trieste zielen tegenwoordig....kunnen niet eens ff met hun poten van andermans spullen afblijven

TheGoldenChild
16 juli 2007, 21:34
Das echt troep man! Veel succes bij het terug vinden van.. misschien beetje raar idee, maar als je nou op marktplaats aangeeft dat je opzoek bent naar deze specifieke gitaar in de buurt.. :) misschien heb je geluk! (moet je hem natuurlijk gewoon ophalen zonder te betalen ;) hihi)

EDIT: Natuurlijk alleen wel als et je eigen is eh :p

jimihattricks
17 juli 2007, 16:47
ik neem aan dat de politie al op de hoogte is gebracht..?

een troostende mededeling is wellicht dat iemand laatst zijn gestolen telecaster weer terugvond! geef niet op! en serienummers zijn natuurlijk ook handig voor het geval wij iets dergelijks tegenkomen op marktplaats!