PDA

View Full Version : gitarist omgeving brielle



allochthomas
9 juli 2007, 14:27
ik ben op zoek naar een gitaris om mee te jammen, ervaring niet nodig(wel mooi megenomen :p ). we zijn zelf 17 jaar atm.
woon zelf in Oostvoorne ong 1/2 uurtje rijden vanuit r-dam.
ik zelf speel egt van alles en nogwat, en de drummer heeft een metal achtergrond.

de band heeft nog geen naam en betaat atm uit:
gitarist(ik doe veel rythem werk)
drums
eventueel een bassist(al hij geld heeft voor een versterker)

tis voornamelijk voor covers en om ervaring op te doen, maar tis toch uiteindelijk de bedoeling op op te gaan treden en zelf wat te schrijven :rockon:

interesse? mail me: thomas_c_smits@hotmail.com

vierkant_blokhoofd
9 juli 2007, 18:13
ik woon ook in oostvoorne.. maar ik heb niet zo veel ervaring met gitaar spelen... speel nu 2 jaar.. en ben 15 jaar

allochthomas
9 juli 2007, 18:18
ervaring is alleen mooi meegenomen, ik speel zelf pas 1/2 jaar.

vierkant_blokhoofd
9 juli 2007, 18:20
oke..

ik heb wel les nodig denk k want volgens mij heb k niet zo goede techniek gloof k:D

Reel Big Fish
13 juli 2007, 13:23
Heeft er een van jullie niet zin om rhythm gitarist bij mijn band te worden, Enkindle? We spelen hardrock/metal, eigen werk en zijn van leeftijden 18 en 19. We repeteren in Oostvoorne bij de drummer thuis.

2e mixen recordings komen er binnekort aan. MSN/mail; robbinthemaster@hotmail.com

allochthomas
13 juli 2007, 21:42
ik heb wel interesse, ik heb je mail gestuurt, speel alleen pas sinds de herfst vakantie, en ik heb geen stage ervaring, maar ik oefen wel met een drummer. maar details staat in de mail

Garvin
26 juli 2007, 20:35
ik woon in hoogvliet ben 16 jaar en 9 jaar ervaring.