PDA

View Full Version : pickups online kopen



pellen
8 juli 2007, 23:27
Ik ben van plan om de pickups van mijn gitaar te gaan vervangen en ben er ook al redelijk zeker van dat het een Seymour Duncan SH2 Jazz/SH4 JB combinatie moet worden. Nu vroeg ik me af waar ik die het beste kan kopen. Ik heb gezien dat er een combinatie-setje te krijgen is van deze pickups. Mijn vraag is of iemand tips heeft qua service, prijs etc. van bepaalde internetaanbieders. Misschien heeft iemand slechte/goede ervaringen.
Of kan ik ze gewoon het beste via de lokale gitaarhandel bestellen???
tips aub.

EmgMaster
8 juli 2007, 23:29
Ik heb destijds eenzelfde setje besteld bij thomann.de Binnen een week had ik ze binnen, en je kan gewoon betalen met internetbankieren. Er zit een retourbon bij mocht er iets aan de hand zijn. Helemaal goed wat mij betreft!

DarknessAwaits
8 juli 2007, 23:32
MusicStore zal het goedkoopste zijn denk ik; http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=GIT0010118-000&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList

Op zich een zeer betrouwbare zaak, werkt alleen soms wat langzaam qua mailverwerking. Je krijgt een bericht dat ze verzonden zijn en dan zijn ze al 2 dagen binnen bijvoorbeeld 8-). Maar misschien was dat gewoon toeval bij mij.

Ook geen bezorgkosten als je boven de €100,- besteld, dus dat is helemaal meegenomen.