PDA

View Full Version : even introduceren :)



allochthomas
8 juli 2007, 21:10
hallo allemaal

ik ben nieuw op dit forum en ik wou even hallo zeggen :)
ik speel nu al ong. 1/2 jaar gitaar, ik leer het mezelf op het moment, maar met een beetje geluk heb ik les na de zomervakantie.

ben 17 jaar en ik luister naar practisch alles waar snoeiharde gitaren in voorkomen :p , van rock n roll to deathmetal, ik luister het.

gear:
epiphone SG special(mn eerste gitaar)
esp LTD MH-250(net gekocht, geweldige gitaar, ben alleen niet helemaal tevreden met pickups)
roland 30wat cube

rickert
8 juli 2007, 21:11
verkeerde subforum

robert-gitarist
8 juli 2007, 21:11
Welkom hier ;)
Netjes dat je je voorsteld alleen staat het in het verkeerde forum gedeelte ;)

Maurice_732
8 juli 2007, 21:12
Welkom
Maar voorstellen moet in stel jezelf voor :sssh:

allochthomas
8 juli 2007, 21:13
sry voor dat, ben niet zo handig met forums :P, kan iemand hem verplaatsen?

Tho
8 juli 2007, 21:16
en waar kom je vandaan naamgenoot? gezien je jezelf allochthomas noemt?

allochthomas
8 juli 2007, 21:20
ik kom uit nederland, de naam is ooit verzonnen door een paar vrienden van me.
ik ben een paar jaar geleden begonnen mn haar te laten groeien(ik had eers heel kort haar) na een tijdje was het zo lang dat het bijna voor mn ogen hing, maar ik kon het nog net niet een een scheiding kammen, toen vonden ze dat ik op een roemeense vluchteling leek(vraag me niet waarom, maar de bijnaam is blijven hangen)

Maurice_732
8 juli 2007, 21:22
ik kom uit nederland, de naam is ooit verzonnen door een paar vrienden van me.
ik ben een paar jaar geleden begonnen mn haar te laten groeien(ik had eers heel kort haar) na een tijdje was het zo lang dat het bijna voor mn ogen hing, maar ik kon het nog net niet een een scheiding kammen, toen vonden ze dat ik op een roemeense vluchteling leek(vraag me niet waarom, maar de bijnaam is blijven hangen)
Is het ook je artiesten naam?
Vind ik iets als slash ofzo mooier

allochthomas
8 juli 2007, 21:26
heb nog geen artiesten naam, ik speel pas een half jaartje. maja je bent altijd welkom om een leuke te verzinnen :P