PDA

View Full Version : Rock of jazz jammen in Utrecht



Vini_b
8 juli 2007, 20:44
Redelijk ervaren gitarist (27) zoekt mensen om mee te jammen in Utrecht. Niks vast, gewoon voor de lol en gezellig.
Stijl Jazz of moderne (brit-)rock of 60's/70's rock. (niet alles tegelijk ;) )

groet,
Vincent

Jayjay
17 juli 2007, 21:12
Aarbei of kersen jammen??


Ik woon aardig in die richting van Utrecht..vertel eens wat meer?

-Arjen-
24 juli 2007, 23:15
Ha Vincent,

Ben 25, woon nu een goed jaar in hartje Utrecht & na een tijdje wat minder gespeeld te hebben, heb ik nu ook weer zin om te jammen :B . Ik speel zelf ook met name rock en jazz (inmiddels al weer een jaartje of 8 ). Mocht het aanbod nog staan, dan hoor ik het graag!

Gr, Arjen

Jayjay
24 juli 2007, 23:28
Ik bied mij ook nog steeds aan:) Aan wie dan ook wil jammen in de buurt. Liefst blues of Rock!

Vini_b
25 juli 2007, 07:46
Heren,

Dankjewel en sorry voor de late reactie!

Mijn idee is om wat covers(rock) of standards(jazz) af te spreken en dan een ruimte te huren voor een paar uur op een avondje (dB's?) of in een weekend.

Mijn voorkeur
Rock: Led Zeppelin / Pink Floyd of juist modern a la Franz Ferninand / Editors
Jazz: in elk geval niet TE ingewikkeld ;-)

Schiet maar!

gr. vincent
(ik ben 27 trouwens)

paul24
26 juli 2007, 19:33
waar in utrecht? :rockon:

-Arjen-
17 augustus 2007, 23:14
Mannen,

Heeft er inmiddels al een jamsessie plaatsgevonden? Zelf ben ik een tijdje op vakantie geweest, maar ben vanaf nu weer in Utreg.

Dus ik zou voor willen stellen om binnenkort even te gaan jammen bij db's. Ik zie 4 verschillende namen staan in dit topic dus dat belooft een dolle boel te gaan worden... :dance:

ZonderZout
18 augustus 2007, 00:07
Als je Rock heel vals of uit de maat speelt/zingt, roep ik ook altijd: da's niet vals, da's Jazz! :noob: