PDA

View Full Version : Pickups LC Hurricane II



ThrusT
7 juli 2007, 18:05
Hey,

Kunnen jullie mij helpen bij de keuze van een setje nieuwe pickups voor mijn London City Hurricane II?
Ik weet niet echt wat ik moet nemen, ik zou graag de sound van een PRS zou goed mogelijk proberen te evenaren.

Mvg

iwamoto
7 juli 2007, 18:08
ik weet niet zeker of er in jou type gitaar wel nieuwe elementen kunnen, heb je de zoekfunctie al gebruikt?

ThrusT
7 juli 2007, 18:36
ik weet niet zeker of er in jou type gitaar wel nieuwe elementen kunnen, heb je de zoekfunctie al gebruikt?
Ik heb al gezocht, ik denk toch dat je de elementen kunt vervangen?!
Volgens sommigen zijn de standard vette pickups volgens anderen niet, ikzelf zou graag naar het geluid van een echte PRS gaan.

iwamoto
7 juli 2007, 18:48
:seriousf: ok, ik zal niet zo flauw doen, het was gewoon een hint om de search te gebruiken, nou jongen, ik denk dat het slimste is om eens te kijken wat er in een PRS zit, let wel, een PRS is niet voor niets zo duur he, dus houtsoort etc. heeft ook invloed op de sound

ThrusT
7 juli 2007, 19:12
:seriousf: ok, ik zal niet zo flauw doen, het was gewoon een hint om de search te gebruiken, nou jongen, ik denk dat het slimste is om eens te kijken wat er in een PRS zit, let wel, een PRS is niet voor niets zo duur he, dus houtsoort etc. heeft ook invloed op de sound
Ha'zo, :roll:

Tzou maar dom zijn he moest het hout geen rol spelen, daarom vroeg ik ook met welke pickups ik deze sound het best kan benaderen. :satisfie:
Mss ga ik best op zoek naar een setje 2ehands PRS pickups?

Mvg