PDA

View Full Version : Musicstore's Fame 60W Halfstack



ThrusT
7 juli 2007, 13:34
Hey,

Ik was wat aan het rondkijken op www.musicstore.de en toen kwam ik plotseling deze tegen : http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=GIT0006531-002&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList

Wat vinden jullie hiervan?Iemand al ervaring hiermee?
Voor degene die het niet weten, Fame is het "huismerk" van Musicstore en mag enkel door Musicstore verkocht worden.Als ik mij niet vergis wordt het allemaal in Polen gemaakt.
Voor die prijs, ik moet me echt tegenhouden om 1tje te bestellen. :satisfie:

Grtz

BLOK182
7 juli 2007, 14:02
Dezelfde amp wordt o.a. verkocht als zijnde een Hartke, en ook als Bogey. Veel soeps is het niet, heb er wel eens eentje gehoord, en denk dat je voor 200 euro een veel leukere amp kan hebben.

ThrusT
7 juli 2007, 14:14
Dezelfde amp wordt o.a. verkocht als zijnde een Hartke, en ook als Bogey. Veel soeps is het niet, heb er wel eens eentje gehoord, en denk dat je voor 200 euro een veel leukere amp kan hebben.
Hmm, twas te mooi om waar te zijn. :satisfie:
Welke amp zou jij me aanraden?
Ik dacht persoonlijk aan de VOX AD 30 VT Valvetronix,deze vind ik ook lekker klinken, zijn er nog andere alternatieven?

Mvg

Speeddemon
7 juli 2007, 14:35
Als dit dezelfde amp is als een Hartke Piggyback, in een ander jasje, NIET DOEN!

Zie mijn review-topic van oefen-amps; die Piggyback is erg brak.

VOX AD30VT is een goeie keuze, Roland Cube 30X ook, als 't iets steviger moet (betere metalsounds, maar iets mindere medium gain/crunch sounds).