PDA

View Full Version : Ooit van dit merk gehoord?



Niehoff
16 januari 2003, 01:17
hallo mensen,

ik heb een gitaar gekregen om een beetje mee te leren spelen. maar nu ik er een heel klein beetje meer van af weet weet ik eigenlijk niet wat voor merk het is. er staat avora op maar dat zegt mij niks. misschien kunnen jullie mij iets meer vertellen over het merk en het gitaar.

(zie plaatje)

http://images.cu2.nl/cu2.nl/343/944/pics/0.jpg

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

alvast bedankt.

danny

marc_o
29 januari 2003, 18:30
Heee, wat grappig, dat was mijn eerste electrische gitaar, die heb ik ergens begin 80-er jaren geruild, hij kostte toen nieuw 210 gulden, dit merk maakt ook versterkers, of het nog bestaat, weet ik niet. Heb 'm allee kleuren van de regenboog gegeven over de jaren dat ik 'm had en er een humbuckertje ingezet....daarna verkocht, op zich jammer, want had graag mijn eerste plank gehouden, niet van enige waarde tegenover wat ik nu bespeel, maar wel leuk hoor.

BLOK182
29 januari 2003, 18:32
ergens op het forum staat een topic over avora, ff de zoekfunctie gebruiken, er stond behoorlijk nuttige info in.

Ibanez
29 januari 2003, 18:51
He dat is de eerste gitaar van Marcel coenen :smile:

skabouter
29 januari 2003, 20:50
blijkbaar goedkoop (ik ken het merk niet) maar ziet er prima uit verder !

Kjiratsiekoedel
29 januari 2003, 21:20
Raar model, wel leuk





http://www.markplaats.cjb.net

michielv
30 januari 2003, 07:58
Avora is inderdaad een oud merk, jaren '70/'80 goedkoop spul. Veelal knuppels van halzen en multiplex bodies maar desondanks best bruikbaar in het begin.

vulvasonic
30 januari 2003, 23:25
Als ze net zo kut zijn als de versterkers die ze maakten.......

gotgotgotgotgot.....

Bigfoot414
31 januari 2003, 13:31
Wie weet wordt het nog een antiek stuk als je het een paar jaartjes laat liggen

Bassie79
31 januari 2003, 13:37
Avora die maken voornamelijk acoustische gitaren, mijn eerste gitaar (acoustisch) was ook een avora, maar hoe zo'n electrische is weet ik niet

Niehoff
1 februari 2003, 01:36
haha, hij speelt niet echt fijn. en dat is nog zacht uitgedrukt. maar ik kreeg hem toen van iemand omdat ik wel intresse had in gitaar spelen. maar nu zou ik graag iets anders willen alleen mijn budget laat dat nog niet echt toe. maar wel grappig dat sommige mensen er vroeger al op gespeeld hebben.