PDA

View Full Version : esp ltd kh-202



davidof
6 juli 2007, 18:57
Hey wat vinden jullie van deze gitaar ? positieve + negatieve kanten aan deze gitaar ... ik heb ook al ergens gelezen dat het lastig is om snaren te vervangen ? http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=GIT0004969-000&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList#

mvg

robert-gitarist
6 juli 2007, 19:00
Leuke gitaar. Speelt goed. Vind de hals persoonlijk erg fijn :) Alleen sja die elementen staan me voor geen meter aan. Het zijn geen echte EMG's maar EMG Hz's en die vind ik echt stukken minder. Zijn opzich niet super slecht maar ook niet echt lekker. Verder leuke plank en dat de snaren moeilijk te verwisselen is valt opzich mee. Je moet eenmaal het truckje kennen. Floyd Rose is namelijk een appart gevalletje vandaar.

Maurice_732
6 juli 2007, 19:49
Vind m eerlijk gezecht, spuug lelijk. :chicken:
Maar goed , das een mening.

davidof
6 juli 2007, 20:00
mja, heb namelijk gehoord dat je hem naar de winkel moet doen voor de snaren te vervangen -_-' mja zal ook wel ergens duidelijk staan hoe het juist moet.
het uiterlijk is een persoonlijke keuze :) ik vind hem wel iets hebben.. en die emg's vervang ik desnoods =-)

ty all !
grtz

Meadow
6 juli 2007, 20:42
De snaren vervangen is helemaal niet moeilijk, je moet alleen even weten hoe het moet, maar verder is het redelijk makkelijk.

Megadeth_
6 juli 2007, 21:58
http://www.2dehands.be/dean-hardtail-select-vibrato-tbl-23981295.html?afdeling=muziek&qq=dean

Ik kan dit merk enkel warm aanbevelen :satisfie: . Denk dat je hiermee een veel betere gitaar in huis hebt dan die LTD en je kunt hem tenminste testen :cheerup: . Zul je wel snel moeten wezen kortingen lopen af op 7juli. Overigens een zéér waardevolle garantie want de voorkoper is een instrumentenbouwer 8) .

davidof
6 juli 2007, 22:48
graag, maar ik heb nu nog geen geld :( ik ga deze maand vakantiewerk doen .. dus jammer genoeg moet ik wachten tot eind deze maand :/
toch bedankt.
grtz

Orgasmocaster
6 juli 2007, 23:11
Een Hardtail met een vibrato... daar kan ik niet echt een harde staart van krijgen...