PDA

View Full Version : welke keuze



golanhall
6 juli 2007, 18:15
Ik zoek naar een goedkopere gibson, nu is mijn oog gevallen op een nighthawk special en de Melody maker.

Ik speel vooral clean tot old school rock/blues.

Welke gitaar zou jij aanraden?

Danielovich
7 juli 2007, 18:50
Ik zou voor de melody maker gaan. De melody maker heeft dat oldskool achtige geluid uit de jaren 50. Op www.gibson.com kun je geluidsfragmenten luisteren en een filmpje van de gitaar zien. En van een nighthawk heb ik nog nooit gehoord

iwamoto
7 juli 2007, 18:54
Ik zou voor de melody maker gaan. De melody maker heeft dat oldskool achtige geluid uit de jaren 50. Op www.gibson.com kun je geluidsfragmenten luisteren en een filmpje van de gitaar zien. En van een nighthawk heb ik nog nooit gehoord
ja, nou moet je eens een nieuw internet venster openen, je weet wel, waarmee je ook op gitaarnet zit, toets je in je adressbalk www.wikipedia.org in, en dan zie je daar een zoekbalk, daar toets je dan gibson nighthawk in, en http://en.wikipedia.org/wiki/Gibson_Nighthawk
je kan natuurlijk ook bij google, let wel, met 2 o's, zoeken naar naar plaatjes, en zo, potdimme, ben je opeens een heel stuk wijzer, is dat niet prettig? :)

ik zou voor een nighthawk gaan, mits het bijv H S H is, voor een grotere keus aan tone :)