PDA

View Full Version : Gitaarles Delft



Dribbel_
5 juli 2007, 16:46
Hey, ik speel nu al zo'n 2 jaar zeer fanatiek gitaar, ik ben met mijn vorige les gestopt omdat het alleen maar blues bluessss blues bluesssss was en ik er echt helemaal gek van werd. Asl ik ergens niet meer voor gemotiveerd ben werkt het echt niet dus qua dat schoot het niet op.

Ik ben opzoek naar iemand hier in de regio die me les kan geven in vooral theorie dingen aangezien ik daar nog heel weinig van weet, en de techniek bij soleren dat vooral en ook alles er omheen.
Liefst in de richting van de rock/hardere rock metal dan weer niet echt. Ben niet weg van wat blues maar het moet niet álleen maar dat zijn.
Beetje afwisselende leuke les waar je ook zelf inbreng hebt met wat je wil leren.

Alvast bedankt!

yanto
5 juli 2007, 16:57
Hey Dribbel,

je hebt pm

Nielsje
5 juli 2007, 18:34
Ik weet niet hoe oud je bent,

maar ik heb net een tijdje les gehad aan het cultureel centrum van de TU, en dat beviel prima, ook veel blues, maar ook veel andere stylen, ging in overleg met de docent, Derk Groen.

Jyuuga
5 juli 2007, 20:35
Je kan kijken bij muziekschool Rootz. Dat is wel duur maar je kan het proberen. Of je gaat naar het VAK.

Dribbel_
5 juli 2007, 22:10
Ik weet niet hoe oud je bent,

maar ik heb net een tijdje les gehad aan het cultureel centrum van de TU, en dat beviel prima, ook veel blues, maar ook veel andere stylen, ging in overleg met de docent, Derk Groen.

Ja daar heb ik les gehad, topgozer maar álleen maar blues niks anders en het leshebben in een groep bevalt me niet zo goed wil gewoon op m'n eigen spel goed commetnaar hebben en als 3kwart van de tijd ze met andere bezig zijn shicet ook niet op

Dribbel_
5 juli 2007, 22:11
Je kan kijken bij muziekschool Rootz. Dat is wel duur maar je kan het proberen. Of je gaat naar het VAK.

Owja dat was ik erbij vergeten te zeggen. Ik ben een arme student en heb niet veel geld :chicken:
Maar toch bedankt!

Jyuuga
5 juli 2007, 23:06