PDA

View Full Version : Gitaarles Delft



Dribbel_
5 juli 2007, 16:46
Hey, ik speel nu al zo'n 2 jaar zeer fanatiek gitaar, ik ben met mijn vorige les gestopt omdat het alleen maar blues bluessss blues bluesssss was en ik er echt helemaal gek van werd. Asl ik ergens niet meer voor gemotiveerd ben werkt het echt niet dus qua dat schoot het niet op.

Ik ben opzoek naar iemand hier in de regio die me les kan geven in vooral theorie dingen aangezien ik daar nog heel weinig van weet, en de techniek bij soleren dat vooral en ook alles er omheen.
Liefst in de richting van de rock/hardere rock metal dan weer niet echt. Ben niet weg van wat blues maar het moet niet álleen maar dat zijn.
Beetje afwisselende leuke les waar je ook zelf inbreng hebt met wat je wil leren.

Alvast bedankt!

yanto
5 juli 2007, 16:57
Hey Dribbel,

je hebt pm

Nielsje
5 juli 2007, 18:34
Ik weet niet hoe oud je bent,

maar ik heb net een tijdje les gehad aan het cultureel centrum van de TU, en dat beviel prima, ook veel blues, maar ook veel andere stylen, ging in overleg met de docent, Derk Groen.

Jyuuga
5 juli 2007, 20:35
Je kan kijken bij muziekschool Rootz. Dat is wel duur maar je kan het proberen. Of je gaat naar het VAK.

Dribbel_
5 juli 2007, 22:10
Ik weet niet hoe oud je bent,

maar ik heb net een tijdje les gehad aan het cultureel centrum van de TU, en dat beviel prima, ook veel blues, maar ook veel andere stylen, ging in overleg met de docent, Derk Groen.

Ja daar heb ik les gehad, topgozer maar álleen maar blues niks anders en het leshebben in een groep bevalt me niet zo goed wil gewoon op m'n eigen spel goed commetnaar hebben en als 3kwart van de tijd ze met andere bezig zijn shicet ook niet op

Dribbel_
5 juli 2007, 22:11
Je kan kijken bij muziekschool Rootz. Dat is wel duur maar je kan het proberen. Of je gaat naar het VAK.

Owja dat was ik erbij vergeten te zeggen. Ik ben een arme student en heb niet veel geld :chicken:
Maar toch bedankt!

Jyuuga
5 juli 2007, 23:06
Owja dat was ik erbij vergeten te zeggen. Ik ben een arme student en heb niet veel geld :chicken:
Maar toch bedankt!

Ok : p. Nouja, veel succes nog ! ;)

Nielsje
6 juli 2007, 10:10
hehe,

Tja, jammer dat het niets voor je was, ik vond vooral het laatste seizoen, wel erg leuk, veel nieuwe dingen gedaan. in ieder geval succes met zoeken :)

armageddon
6 juli 2007, 15:12
Ik heb ook bij Derk Groen gezeten, maar werd ook helemaal kriegel van de blues eigenlijk :)

InternEd
6 juli 2007, 21:48
http://www.loekvanderknaap.nl/

Dribbel_
7 juli 2007, 10:14
http://www.loekvanderknaap.nl/


Okee ik ga ff kijken dankje!

Nielsje
25 augustus 2008, 17:25
Hm.. na m'n post toch maar ff zoeken ;)

Heeft Dribbel (of iemand anders) al eens les gehad van Loek?

Goldtop
6 januari 2009, 19:43
En sla Studio 52 maar over, dat is het betere prutswerk.

LPplayer
9 januari 2009, 10:35
Ik zou je wel les willen geven.
Check mijn myspace: www.myspace.com/simonsays2real.
Dan weet je een beetje wat ik doe.
Ik kan je les geven van Pop tot HardRock/Metal. Van Funk tot Latin. Jazz gaat er ook wel in.
Theorie kan ik je ook genoeg van leren
ZELF speel ik ook elke week op SBS6.

dvavier
11 februari 2009, 19:55
Hoi,

Heb hier les gehad, bij andro biswane, erg goed en doet niets anders dan de hele dag met muziek bezig zijn, verschillende stijlen mogelijk.

06-41363432

Succes

Dieselchip
24 september 2009, 20:36
hoi, ik ben Chris,31 jaar en ben serieus op zoek naar een beregoeie beste gitarist van delft die voor een leuke prijs mij gitaarles wil geven.
ik ben al een jaar thuis zelfstandig bezig om het onder de knie te krijgen en wil mijn plezier voor gitaar spelen verder ontwikkelen. mijn voorkeur gaat naar bluesrock,hardrock,punkrock,post-punk,new wave en grunge.
ik hoop dat iemand zich aangesproken voelt mij verder te helpen.
bij voorbaat dank.:rockon:

Nielsje
25 september 2009, 14:09
hoi, ik ben Chris,31 jaar en ben serieus op zoek naar een beregoeie beste gitarist van delft die voor een leuke prijs mij gitaarles wil geven.
ik ben al een jaar thuis zelfstandig bezig om het onder de knie te krijgen en wil mijn plezier voor gitaar spelen verder ontwikkelen. mijn voorkeur gaat naar bluesrock,hardrock,punkrock,post-punk,new wave en grunge.
ik hoop dat iemand zich aangesproken voelt mij verder te helpen.
bij voorbaat dank.:rockon:

Stuur even een PM naar Yanto, ik heb destijds les van hem gehad.
Prima prijs/kwaliteits verhouding!

Ik zou je wel les willen geven, maar zelf ben ik geen expert, en ik zou zeker niet willen dat ik je een 'verkeerde' techniek zou aanleren.

Dribbel_
8 januari 2011, 00:05
Ik ga hem weer even omhoog schoppen.

Een paar jaar verder, een heeeele hoop geleerd, maar ik wil nu toch echt m'n soloskills eens drastisch gaan aanpassen en wat ondersteuning daarbij is welkom.

Ivm weinig tijd zoek ik echt les in Delft dus. Tegen een fatsoenlijk tarief, en vrije keuze hoelang ik de lessen aanhoud (dus niet gelijk aan een half jaar/jaar vast zitten)

HEbben mensen hier nog tips voor ?
Alvast bedankt :)

Luc-O
10 januari 2011, 21:19
www.gitaarles-delft.nl

Maatje van me ;)

Dribbel_
10 januari 2011, 22:23
www.gitaarles-delft.nl

Maatje van me ;)

Thnx, wel lekker in de meest verre uithoek van Delft ook zeg =D