PDA

View Full Version : Woodstock AMP



Benjamin Blue
5 juli 2007, 10:48
ik ging dit ochtend effe zoeke naar n leuke AMP op Marktplaats...en k kwam dit tegen
HIER (http://muziek.marktplaats.nl/versterkers-bas-en-gitaar/102013170-te-koop-marshall-cabs-eind-60er-jaren-mint-con.html)

natuurlijk kan ik deze niet kope,maar k dacht dat een van jullie dit misschien
wel interessant zouden vinde ^^

Aldus voor de liefhebber :hippie: :hippie: :hippie:

hidde630
5 juli 2007, 11:44
ik zag het ook staan gisteren. ik ben nog niet gelijk overtuigd. wel ruige cabs natuurlijk!

Benjamin Blue
5 juli 2007, 11:51
jah egt vet....en moet je nagaan....grote kans dat Hendrix op die dingen gespeeld heeft :rockon:

Mr.Jay
5 juli 2007, 11:57
jah egt vet....en moet je nagaan....grote kans dat Hendrix op die dingen gespeeld heeft :rockon:

Spuit je DIE naam er toch ook nog even op......

Benjamin Blue
5 juli 2007, 12:50
:seriousf:

Jimwoud
5 juli 2007, 13:44
Ik heb bij hem een Sovtek mig60 gekocht, toen stonden die cabs er ook al, hij heeft ze al een tijdje staan.

Je weet natuurlijk nooit of het echt is.

Antoon
5 juli 2007, 16:40
Uit 1968 zijn ze in ieder geval niet gezien het checkerboard speakerdoek en de plastic handvaten. Eerder een eerste helft 70er jaren..

Dirkdewaard
5 juli 2007, 17:03
Uit 1968 zijn ze in ieder geval niet gezien het checkerboard speakerdoek en de plastic handvaten. Eerder een eerste helft 70er jaren..


Iemand gaat door voor de koelkast


trouwens volgens mij wil hij er 6000 euro voor hebben. :)

sjoerd5
5 juli 2007, 17:04
misschien niet echt jaren 60, maar wel erg vet.

Benjamin Blue
5 juli 2007, 19:08
ja idd,maar als het waar is wat Antoon zegt (waar ik niet aan twijfel)
zou k het nie kope,tis juist vetter als je het idee heb dat je da spul in je huiskamer heb liggen van Woodstock

oftewel tis weer zo'n afzetgeval.......alhoewel hij toch nog oud is^^
en dat em weer juist aantrekelijk maakt :hippie:

the sure thing
5 juli 2007, 22:01
Maar EUR 6.000 is toch echt teveel....

Frits van Mourik
6 juli 2007, 00:38
Ik was een jaartje geleden in Covent Garden, Londen.
Daar zag ik in een winkeltje precies zo'n kast staan, met daarop gespoten "PETE".
Erboven hing ingelijst exact dezelfde brief, alleen was 'tie ondertekend
door ene Townsend, van de Who...:satisfie:

mikeyaxeman
6 juli 2007, 01:34
Volgens mij stond het ooit in een of ander engels gitaarblad dat een gast gewoon een oude Marshall kast voor weinig op internet op de kop had getikt. Iemand die het ding later zag zei dat ie wel eens door Hendrix gebruikt kon zijn op tour in de sixties waarna ze experts erbij hadden gehaald en dit ook het geval bleek te zijn.

Maurice_732
6 juli 2007, 09:14
jah egt vet....en moet je nagaan....grote kans dat Hendrix op die dingen gespeeld heeft :rockon:
Hoezo hendrix??
Hijn zegt toch dat ie van ten years after was
Ik denk dat hendrix z'n eigen versterkers wel mee had

Deze gitaar erbij
http://www.alvinlee.de/albigred.jpg
en je kunt een leuke ten years after coverband beginnen

heavy-metal-thunder
6 juli 2007, 19:39
ik ging dit ochtend effe zoeke naar n leuke AMP op Marktplaats...en k kwam dit tegen
HIER (http://muziek.marktplaats.nl/versterkers-bas-en-gitaar/102013170-te-koop-marshall-cabs-eind-60er-jaren-mint-con.html)

natuurlijk kan ik deze niet kope,maar k dacht dat een van jullie dit misschien
wel interessant zouden vinde ^^

Aldus voor de liefhebber :hippie: :hippie: :hippie:

Marshall cabs met checkered board speakerdoek zijn pas laat 1971 gebruikt. Het kunnen natuurlijk cabs uit die periode zijn, maar dan is speakerdoek al vervangen.

edit: Antoon is me voor. En idd. de plastieken handvaten zijn ook van na 1971.

Benjamin Blue
7 juli 2007, 16:15
Hoezo hendrix??
Hijn zegt toch dat ie van ten years after was
Ik denk dat hendrix z'n eigen versterkers wel mee had

Deze gitaar erbij
http://www.alvinlee.de/albigred.jpg
en je kunt een leuke ten years after coverband beginnen

ja srry idd ^^
k wa n tikkeltje te enthousiast met de gedachte van Woodstock.....en dus had de artikel niet helemaal doorgelezen en gekeken........
Maja...ten Years after is ook lache^^
bovendien gaat om t idee......zo oud :chicken:

Damius
8 juli 2007, 00:01
ja srry idd ^^
k wa n tikkeltje te enthousiast met de gedachte van Woodstock.....en dus had de artikel niet helemaal doorgelezen en gekeken........
Maja...ten Years after is ook lache^^
bovendien gaat om t idee......zo oud :chicken:

Leer toch is lezen ;) Hij is WEL gebruikt op Woodstock Festival, 'Ten Years After' is de naam van één of andere opname studio oid. Lees nogmaals het laatste plaatje door en dan zie je dus dat ie wel gebruikt is op Woodstock. Errug gaaf zeg!

Maurice_732
8 juli 2007, 07:18
Leer toch is lezen ;) Hij is WEL gebruikt op Woodstock Festival, 'Ten Years After' is de naam van één of andere opname studio oid. Lees nogmaals het laatste plaatje door en dan zie je dus dat ie wel gebruikt is op Woodstock. Errug gaaf zeg!
Hij is wel op woodstock gebruikt maar niet door jimi hendrix
ten years after (http://www.youtube.com/watch?v=tHw9b4BBV9Y) is geen opname studio maar een band!

Mitch
8 juli 2007, 11:42
Leer toch is lezen ;) Hij is WEL gebruikt op Woodstock Festival, 'Ten Years After' is de naam van één of andere opname studio oid. Lees nogmaals het laatste plaatje door en dan zie je dus dat ie wel gebruikt is op Woodstock. Errug gaaf zeg!

Briljante post :D

Het blijft lastig.... dit soort dingen zijn natuurlijk niet zo heel erg moeilijk zelf te maken/vervalsen. Het enige dat erop zit is alles gaan controleren. Ik betwijfel wel of er hier in het nuchtere NL van die hoge verzamelaarsbedragen gegeven worden voor dit soort dingen...

Benjamin Blue
8 juli 2007, 12:43
haha,zo te zien aan de reacties likt het dat Ten Years After helemaal vergeten is =P

@mitch
k wee het nog zo niet,ik denk dat die fgast zelf ook nie egt een idioot is.....
dus k zou de gok wage om te zeggen dat ie erg veel geld voor kan vrage :chicken:

pimmetje
8 juli 2007, 14:14
Ja, joh... je hebt maar één idioot nodig die 't ervoor neer wil leggen.
En er schijnen meer idioten rond te lopen dan die ene.